کد خبر: ۵۱۵۶۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۴ مهر ۱۴۰۱
رئیس شورای شهر تهران در رابطه با حواشی ایجاد شده درخصوص صحبت‌هایش درباره قیمت سطل‌های زباله واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری نودوهفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره مجدد به حوادث اخیر در تهران و برخی از شهرهای کشور اظهار کرد: در حوادث اخیر خسارت زیادی به اتوبوس‌ها، ماشین‌های آتش‌نشانی، سطل‌های زباله و ... به شهر تهران وارد شد.

وی با تاکید بر ماهیت اتفاقات اخیر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این ارتباط سخنانی را مطرح کردند که بسیار زیبا و تحلیل درستی از این اتفاقات بود ضمن اینکه جو بایدن رئیس جمهور فعلی و ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در حوادث و اغتشاشات اخیر به میدان آمدند و از اغتشاشگران حمایت کردند نه از مردم؛ چرا که آنها دلسوز مردم نیستند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تحریم داروهای مورد نیاز بیماران از سوی آمریکا گفت: متاسفانه شاهد بودیم که آمریکا از ورود داروهای مورد نیاز بیماران جلوگیری کرده است و اینها همه نشان‌دهنده آن است که آنها به فکر مردم ایران نیستند.

چمران با بیان اینکه طبیعی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر دست دارند، افزود: رژیم صهیونیستی نیز آشکارا به میدان آمده و از اغتشاشگران نیز حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر شاهد از بین رفتن تعداد بسیار زیادی از آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش‌نشانی بودیم علاوه بر اینکه شاهد شهادت برخی از نیروهای بسیجی و انتظامی توسط اغتشاشگران بودیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حواشی پیش آمده در ارتباط با هزینه‌های مطرح شده برای سطل‌های زباله گفت: اصلا مهم نیست که قیمت سطل‌های زباله یک میلیون تومان باشد یا 3،4 یا 10  تا 15 میلیون، مهم ماهیت این اتفاقات است که در حوادث اخیر اغتشاشگران به بیت‌المال خسارت زیادی وارد کردند.

چمران ادامه داد: البته اگر یک سطل زباله را به صورت فلزی و کاور تهیه شود قطعا قیمت آن بین همان 10 تا 15 میلیون میلیون تومان خواهد بود و این در حالی است که در روزهای اخیر حواشی در خصوص اظهارات بنده در این خصوص ایجاد شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها