يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۷۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۵ مهر ۱۴۰۱
در ادامه فرآیند نظارت ستادی؛
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه وزیر آموزش و پرورش و سه نفر از معاونان گزارشی از عملکرد یک ساله خود در حوزه‌های آموزش، منابع و کتب درسی و فناوری ارائه می‌کنند و سپس رئیس جمهور در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز آقای رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک مرکزی بازدید کرده بود و وزارت آموزش و پرورش پنجمین دستگاه اجرایی است که رئیس جمهور از آن بازدید می‌کند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها