أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۰۶۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۳     ۰۲ آبان ۱۴۰۱
سیرک برلین برگزار شد؛
مطابق آمارهای رسمی بیش از 300 هزار نفر ایرانی فقط در آلمان زندگی می‌کنند. لذا حضور عد‌ه‌ای محدود در تجمع ایرانیان ساکن اروپا در برلین از بین جمعیت میلیونی ایرانیان ساکن اروپا مضحک است!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، محسن محمودآبادی: براندازان و معاندان مدت‌ها در تلاش برای برگزاری تجمع علیه ایران عزیز بودند ولی هربار بدلیل اختلافات ایدئولیژیکی و جمعیت اندک‌شان به بن‌بست خوردند. اما حمایت‌های دلاری آمریکا و پشتیبانی مالی و رسانه‌ای سعودی سرانجام توانست تجمعی هرچند محدود را در برلین شکل دهد.

تجمعی که با ارائه خدماتی همچون بلیط و اتوبوس رایگان، میوه و آبمیوه، آب و یک عدد ساندویچ به حاضران در تجمع همراه بود.

دورهمی تجزیه‌طلبان در برلین؛ دست در دست هم برای تجزیه ایران!

علیرغم تبلیغات همه جانبه غرب از برپایی تجمع ضدایرانی برلین، هیچ آمار درستی از تعداد حاضران در ایران تجمع گزارش نشده است.

میزان شرکت‌کنندگان در تجمع برلین از سوی رسانه سعودی اینترنشنال هشتادهزار نفر، بی‌بی‌سی صدوبیست‌هزار نفر و پلیس برلین سی‌وهفت‌هزار نفر گزارش شده است. همچنین شِلر حقانی‌فر مجری شبکه‌ معاند فارسی زبان مدعی حضور پنجاه هزار نفر در این تجمع شد. تضارب آمار در گزارشات رسانه‌های معاند، به خودی خود نشان از آمارسازی آن‌ها در این تجمع را دارد.

دورهمی تجزیه‌طلبان در برلین؛ دست در دست هم برای تجزیه ایران!

مطابق آمارهای منتشر شده در یورونیوز، 1 میلیون و 184 هزار و 552 نفر ایرانی در اروپا ساکن هستند که از این بین حدود 319 هزار ایرانی فقط در کشور آلمان زندگی می‌کنند.

لذا حضور چند هزار نفر در تجمع برلین از بین جمعیت میلیونی ایرانیان ساکن اروپا مضحک است!

دورهمی تجزیه‌طلبان در برلین؛ دست در دست هم برای تجزیه ایران!

از طرفی حضور افرادی با ملیت‌های غیر ایرانی در این تجمع، خود محل بحث است. افرادیکه نه ایرانی هستند و نه می‌دانند که معاندین در این تجمع سابقه کشتار بیش از 17 هزار ایرانی را در کارنامه خود دارند!

دورهمی تجزیه‌طلبان در برلین؛ دست در دست هم برای تجزیه ایران!

مرندی مشاور رسانه‌ای هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به تجمع برلین توییت کرد: شهروندان بدبخت اروپایی که با فروپاشی اقتصادی مواجه هستند، هزینه جمع شدن همه این افراد از سرتاسر اروپا را پرداخت کرده‌اند. پس از گشت و گذار و خرید، بسیاری از معترضان «ایرانی» به اردوگاه‌های تروریستی سرد و تاریک سازمان مجاهدین خلق بازخواهند گشت.

همچنین حضور گروه‌های مختلف از تجزیه‌طلبان کرد و عرب و ترک تا همجنس‌بازان و صهیونیست‌ها، حاکی از نیت پلید و شوم حاضران در این تجمع است.

دورهمی تجزیه‌طلبان در برلین؛ دست در دست هم برای تجزیه ایران!

از طرفی افرادی که سعی داشتند هتاکی این افراد به اسلام و زیرپا گذاشتن تمامی حرمت‌ها را لاپوشانی کنند، رسوا شدند. سخنرانی و بیانیه‌خوانی همجنس‌بازان و افرادی با نگرش‌های کثیف جنسی دیگر، گواهی بر این مسئله است.

امیرحسین ثابتی نیز در واکنش به این اتفاق در کانال خود نوشت: داشتم تصاویر مربوط به تجمع براندازان در برلین را میدیدم اما هیچکدام به اندازه این عکس توجهم را جلب نکرد.

به پرچمها و نمادهایشان دقت کنید! چه تصویر خوبی است برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران!

جمع شیاطین عالم جمع است. از تجزیه طلب کرد و عرب و ترک تا همجنس بازان و صهیونیستها.

خدا را هزاران بار بابت نعمت جمهوری اسلامی شکر کنیم کم است که هم توانسته تمامیت ارضی کشور را از دست این اشرار حفظ کند و هم در حال مبارزه با بزرگترین اهریمنان جهان است.

اهمیت جمهوری اسلامی را وقتی بیشتر میفهمیم که بر اساس قاعده «تعرف الاشیاء باضدادها» دشمنانش را بشناسیم. کدام منصفی میتواند تصور کند که این جماعت حتی یک دهم این نظام توانایی اداره این کشور را با این همه دشمن را داشته باشند؟

آیا این غیر از یک جنگ جهانی از سوی تمام «جنود جهل» علیه تنها حکومت شیعه در دنیاست؟ همه ابزارهایشان را به میدان آورده اند، از پول وثروت و انواع امکانات تا انواع جاذبه های دنیوی، جنسی و... اما مفتضح خواهند شد چرا که به این حدیث امیرالمومنین علیه السلام  ایمان داریم: «مردمی که تحت ولایت ولی الله زندگی میکنند اهل نجات اند؛ اگرچه در کارهای شخصی گناه هایی هم داشته باشند...»

بخشی از دعای افتتاح:

اللّٰهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنا صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَغَيْبَةَ وَ لِيِّنا ، وَكَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَيْنا، فَصَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعِنَّا عَلىٰ ذٰلِكَ بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ...

 

انتهای گزارش/

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صاینی
Switzerland
۲۲:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
۰
۰
حیف اسم ایرانی که این کذابین از همه جا رانده و فاقد شخصیت به یدک
می کشند
اغلبشان از شهروندان درجه سه هم پایین تر هستند
اینها باید سلب هویت ایرانی شوند
شرم بر این مزدوران دوریالی
ابروی ایران و ایرانیان محترم را بردند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها