کد خبر: ۵۱۶۱۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
صبح امروز
دانشجویان محدودی که قصد برهم زدن نظم جلسه امروز سخنگوی دولت در دانشگاه قم را داشتند پس از پایان جلسه ضمن اغتشاش در محوطه دانشگاه قم و فحاشی و کتک زدن دیگر دانشجویان، به سلف دانشگاه قم حمله کرده و با شکستن در و شیشه این ساختمان وارد سالن سلف شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن محمودآبادی: صبح امروز نشست پرسخ و پاسخ دانشجویی در دانشگاه قم با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت برگزار شد.

در جریان این جلسه که با استقبال بی‌نظیر دانشجویان این دانشگاه برای بیان اعتراض خود همراه بود عده‌ای محدود درصدد به حاشیه راندن این جلسه و انجام کارهای هنجارشکنانه بودند.

این افراد که در بین بیش از هزار دانشجوی حاضر در جلسه، جمعیتی قلیل در حدود 50 نفر را تشکیل می‌دادند حتی حاضر به گفتگو و شنیدن حرف‌های دانشجویان معترض و پاسخ‌های سخنگوی دولت نبودند.

از این رو وقتی تلاش آشوب‌گران برای برهم زدن سخنرانی بهادری جهرمی در دانشگاه قم ناکام ماند، پس از جلسه با حمله و شکستن در و شیشه‌های سلف و ورود مختلط به آن ساختمان، ضمن کتک زدن دیگر دانشجویانی که با این اقدام آنها همراهی نکردند، به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Netherlands
۲۱:۵۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱
۰
۰
رحم به این اغتشاشگرهای تروریست یعنی خیانت به مردم خجالت بکشید از این همه رحم و مروت. حتما باید امنیت جانی و روانی توی جامعه از بین بره تا فکری به حال اوضاع کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها