يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۴۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مراسم باشکوه تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» با حضور گسترده مردم تهران، علما، طلاب و مسؤولان در منطقه شهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبر24، آیین تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» ظهر امروز با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن، شهیدپرور و انقلابی تهران و جمعی از علما، روحانیون، طلاب و مسؤولان در منطقه شهران تهران برگزار شد.


در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام علی(ع) شهران شمالی آغاز شد، تشییع کنندگان، پیکر مطهر این طلبه بسیجی را با شعارهای «لا اله الا الله»، «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» و غیره  بدرقه کردند.


مردم تهران با حضور پرشور خود در آیین تشییع آرمان علی‌وردی، بار دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و به ویژه شهدای مدافع امنیت تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از استکبار و مزدوران آنها اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگرانی شدند که امنیت را از جامعه سلب و جوانان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

 


شهید آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله بسیجی که در عرصه‌های جهادی، الگوی جوانان بوده و متربیان زیادی در مساجد و حوزه ها تربیت کرده است، در ناآرامی های چهارشنبه چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به مقام شهادت نائل آمد.


پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، پس از آیین تشییع، برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) منتقل و در جوار شهدا آرام گرفت.


شهید علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)، مربی کانون تربیتی حوزه و عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود که در ناآرامی های چهارشنبه شب اکباتان تهران بر اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها