يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۵۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
دبیر کارگروه فروش بلیت جام جهانی توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد‌.

به گزارش پایگاه 598، امیرحسین حسینی دبیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی، درباره آخرین وضعیت فروش بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: طی هماهنگی با فدراسیون جهانی فوتبال و با همکاری بسیار خوب و شایسته سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر، بلیط‌ها طی هفته جاری تحویل فدراسیون فوتبال شد و اقدامات آتی در خصوص توزیع بلیط از جمله شمارش بلیط‌های تحویل شده، اعلام بلیط‌های تحویلی به فیفا، دسته بندی و فرآیند جداسازی برای خریداران و هواداران در حال انجام است.

وی در ادامه در خصوص توزیع بلیط‌های جام جهانی گفت: کشور را به ۱۹ منطقه تقسیم کرده و بلیط‌ها را به صورت حضوری به خریداران تحویل می‌دهیم. کلیه بلیط‌ها تنها به سرگروه در قبال ارائه اصل کارت ملی به او تحویل داده می‌شود.

دبیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی ادامه داد: برای تحویل بلیط‌ها به خصوص در شهر‌های بزرگ که تعداد سرگروه‌ها زیاد بوده، برنامه زمانبندی تعین شده و برای استان‌های مذکور طی زمانبندی که مشخص شده، پیامک‌هایی ارسال می‌شود که با ساعت، روز و تاریخ تحویل در پیامک اعلام خواهد شد.

حسینی افزود: از همه هواداران تیم ملی درخواست می‌کنیم طی زمان مذکور مراجعه کنند. ضمن اینکه برای تحویل بلیط‌ها در استان تهران که از روز جمعه ۱۳ آبانماه شروع خواهد شد، پیامک در روز‌های آتی ارسال می‌شود و بلیط خریداران استان‌های البرز، قم، سمنان و قزوین در تهران تحویل خواهد شد. برای سایر استان‌ها نیز طی زمانبندی که از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و پس از هماهنگی با هیات فوتبال استان مربوطه در هفته آتی، کلیه بلیط‌ها تحویل خریداران خواهد شد.

وی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال تاکید کرد: نکته بسیار مهم این است که همه باید در ساعات ارائه شده به آنها، حضور پیدا کنند. تاکید می‌کنم بلیط تنها به سرگروه با کارت ملی سرگروه مشخص شده ارائه می‌شود و در صورت عدم حضور او، بلیط در قبال ارائه وکالت نامه محضری از سوی سرگروه ارائه می‌شود و این امر به دلیل ارزش ریالی بالای بلیط‌ها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها