کد خبر: ۵۱۶۵۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
معمارزاده امروز در ادامه نمايش اسفناك اين فصل به عنوان بازيكن دوازدهم حريف عمل كرد اين در حالي بود كه فروزان گلر سرپنجه تراكتور با چند سيو فوق‌العاده دروازه تيمش را بسته نگه داشت
سايت گل – ميثاق معمارزاده يك كار خوب بلد است، اينكه با گردن كج توپ را از انتهاي دروازه تيمش بيرون بكشد؛ اين اتفاقي بود كه امروز 4 بار در تبريز رخ داد.
ميثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپوليس كه در ابتداي فصل بعد از مدت‌ها جنجال دوباره به تيم سابق‌اش بازگشت در غياب عليرضا حقيقي كاري كرده كه همه آرزو مي‌كنند آخر فصل هر چه سريع‌تر از راه برسد او دوباره پرسپوليس را ترك كند.
معمارزاده امروز در ادامه نمايش اسفناك اين فصل  به عنوان بازيكن دوازدهم حريف عمل كرد اين در حالي بود كه محسن فروزان گلر سرپنجه تراكتورسازي با چند سيو فوق‌العاده دروازه تيمش را بسته نگه داشت. در واقع تفاوت بين پرسپوليس و تراكتورسازي در همين جا رقم خورد والا تيم امير قلعه‌نويي در اندازه برد 4 گل مقابل پرسپوليس نبود.
 پرسپوليسي‌ها امروز به خصوص در نيمه اول بالاتر از حد انتظار نمايش دادند و مي‌توانستند با اختلاف يكي دو گل پيروز به رختكن بروند. اما بعد از ناكامي درگلزني در نيمه دوم نوبت به هنرنمايي ميثاق معمارزاده رسيد او در گل اول شوت 35متري فلاويو را با چشم دنبال كرد و پس از آنكه توپ به حوالي خط دروازه رسيد تازه به فكر شيرجه زدن افتاد كه نتيجه‌اش يك گل اعصاب خرد كن براي تراكتور بود. ميثاق در صحنه گل دوم باز هم روي شوت فلاويو همانگونه رفتار كرد اما به هر حال خودش را به توپ رساند با اين وجود دفع ناقض ميثاق توپ را مقابل پاي فرزاد حاتمي ديگر بازيكن تراكتورسازي انداخت تا گل دوم را رقم بخورد. ميثاق در صحنه گل بعدی  چندان مقصر نبود و محمد نصرتي جور او را كشيد اما دوباره وقتي محمد ابراهيمي پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با احتمال قريب به يقين توپ را به سمت دروازه پرسپوليس شوت كرد باز هم ميثاق بود كه رستم‌وار روي خط دروازه ايستاد و اجازه داد تا فاجعه به قسمت‌هاي تازه برسد.
اين دومين باخت 4 گل پرسپوليس در دومين بازي متوالي بود كه برخلاف بازي قبل دروازه‌بان نقش زيادي در آن داشت. معمارزاده در ادامه يك دفع توپ نصفه و نيمه داشت تا پرسپوليس گل پنجم را نخورد ... اين ميثاق معمارزاده همان دروازه‌باني كه سال گذشته در فولاد ستاره بود و حالا شايد بدترين گلر ليگ برتر ايران به طور مطلق باشد.
معمارزاده در اين فصل تقريبا در تمام مسابقاتي كه به ميدان رفته روي گل‌هاي خورده مقصر بوده و مي‌شود بخش مهمي از ناكامي پرسپوليس را به پاي او نوشت.
پرسپوليس كه عليرضا حقيقي را به پشتوانه معمارزاده به خارج ترانسفر كرد حتما يك سهميه از سهميه‌هاي ليگ برتر فصل آينده را به خريد گلر اختصاص خواهد داد و البته معمارزاده مي‌توان قطعي‌ترين گزينه براي فروش دانست.
او امروز حجت را بر پرسپوليس تمام كرد و حتي شايد ادامه كارش با قرمزها نيز چندان به صلاح نباشد. حداقل به اين دليل كه شايد بهتر است اين گل‌ها را دروازه‌باني بخورد كه در پرسپوليس آينده‌اي داشته باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
معمار زاده 3 سال قبل با گرار دادن توپ داخل گل خودشان در بازی سایپا و پرسپولیس خوشخدمتی بزرگیبه پرسپولیس کرد و باعث قهرمانی این تیم شد این بازیهایضعیف او چوب خداست اقای معمار زاده چوب خدا صدا ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها