امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۶۵۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
تیک آف، میگوس رپر، در 28 سالگی در تیراندازی هوستون جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورایتی، تیک آف، میگوس رپر، در 28 سالگی در تیراندازی هوستون جان خود را از دست داد.

نماینده اداره پلیس شهر به ورایتی تگفت که تیک آف، خواننده گروه سه نفره هیپ هاپ میگوس، در هیوستون هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

این خواننده رپ در یک سالن بولینگ در مرکز شهر هیوستون، جایی که او و کواوو، عمویش و هم گروه میگوس، در حوالی ساعت 2:30 بامداد روز سه‌شنبه مشغول بازی بودند، هدف گلوله قرار گرفت.

ماموران پلیس گفتند که در زمان تیراندازی جمعیتی متشکل از 40 تا 50 نفر در محل حضور داشتند و مردی نیز با شلیک گلوله از ناحیه سر یا گردن زخمی شده بود. تیک آف در صحنه مرده اعلام شد، در حالی که کواوو آسیبی ندید. دو نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس تأیید کرد که تحقیقات در حال انجام است و ماموران در حال بررسی یک ویدیوی دوربین امنیتی در نزدیکی محل درگیری هستند تا مشخص کنند چه چیزی منجر به تیراندازی شده است.

یکی از نمایندگان این گروه گفت که بیانیه ای اواخر امروز صادر خواهد شد.

تیک آف، که نام اصلی او کرسنیک خاری بال است، در سال 1994 در لاورنسویل، گا. متولد شد. در سال 2008 او با کاوو (Quavious Keyate Marshall) و پسر عمویش افست (Kiari Kendrell Cephus) شروع به رپ خواندن کرد. این سه نفر که در ابتدا «پولو کلاب» نام داشت، نام گروه خود را به «میگوس» تغییر دادند و اولین میکس خود را با نام «جاگ سیزن» در سال 2011 منتشر کردند که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

هفته گذشته نیز یک خواننده آمریکایی حین اجرای کنسرت به ضرب گلوله به قتل رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها