يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۵۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
امیدواریم در جام جهانی نتایج دلخواه را بگیریم/
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:با توجه به شرایطی که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد شرایط می‌توانست بهتر باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که این دوره از مسابقات جام جهانی دارد وضعیت‌مان می‌توانست بهتر باشد. متأسفانه خیلی از بازیکنان را به خاطر شرایط باشگاه‌شان در اختیار نداریم، ولی همین بازیکنانی که هستیم سعی کردیم تمرکز لازم را داشته باشیم و عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشیم و آماده مسابقات شویم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند از زمان بازگشت کی‌روش نظم در تیم ملی پُررنگ‌تر شده است، گفت: شکی در این باره نیست. کی‌روش مربی باتجربه‌ای و بزرگی است. با صمیمیتی که بین بازیکنان وجود دارد هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد و مطمئناً این شرایط مثل دوره قبل ادامه خواهد داشت و امیدوارم با تلاش همه بتوانیم نتایج دلخواه را به دست بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها