يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۷۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۴ آبان ۱۴۰۱
در این نوشتار سخن رئیس جمهور امریکا و نقد آن در پنج بند تبیین شده است .

به گزارش پایگاه 598، بایدن رئیس جمهور مفلوک امریکا در حضور جمعی که نوشته هایی در حمایت از معترضان ایران ( آشوب گران ) در دست داشتند، گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد ! بعد گفت : آنها (معترضان) بسیار زود، خود را رها خواهند کرد !

هیل معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا : «ما اغلب می‌بینیم که او (بایدن) پس از ایراد سخنرانی گیج است و انگار نمی‌داند کجاست یا قرار است به کجا برود تا اینکه یک نفر با عجله می‌آید و بازوی او را می‌گیرد و مسیر درست را به او نشان می دهد.»

اولا : ما از بهمن 1357 به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی از دست دخالتهای شما و حکومت وابسته و ظالم پهلوی ازاد شده ایم .

ثانیا :  رئوسای جمهور پیش از تو که توان داشتند ( و مثل وی عدم کنترل بدن و صداهای بدن را نداشتند ) خیلی تلاش کردند ولی عملا غلطی نتوانستند بکنند .

ثالثا : بی صبرانه منتظرآمدن نظامیان کارکشته و خون ریزت برای آزادی ایران هستیم ، تا حادثه پایگاه نظامی عین الاسد را از نزدیک اجرا کنیم .

رابعا : ما منتظر کوچکترین خطای راهبردی امریکا هستیم کاخ سیاه واشنگتن را از حذف کرده و مردم جهان را از ظلم وستمتان آزاد کنیم .

خامسا : دل به آشوبگران هم نبند ، ملت ایران بعد از صبوری و اتمام حجت به حسابشان میرسند !

نهایتا ما از دیدار و رویایی قرار نداریم ، لطفا بگو قرار ما کجا و چه زمانی ؟

پیشنهاد میکنم ، اطرافیانش یک روز مانع از خوردن زهرماری وی شوند ، و او را نزد روانش شناس برده و نتیجه حمله نظامیان امریکایی به طبس و فرارشان، دستگیری ملوانان متجاوز امریکایی در ابهای ایران و خیس کردنشان ، نتیجه حمایت از صدام درجنگ تحمیلی و شکست تصرف ایران ، نتیجه حمایت از منافقین دهه شصتی و ناکامی های مکرر جنایاتشان ، نتیجه حمایتهای سنگین از فتنه های 78 و 88 . 96 و 98 و 1401 ، نتیجه حمایتهای مکرر از ابوالحسن بنی صدر و ممد خاتمی و حسن روحانی و به زباله دانی افتادن آنان، شکست حضور نظامیان امریکا در سوریه و عراق و افغانستان و .... را به این فرد زوال عقلی خیلی ارام یاد اوری کنند تا این اخر عمرمنجلابی اش سکته نکند و با سر به جنهم وارد نشود!

*دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها