کد خبر: ۵۱۶۹۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۸ آبان ۱۴۰۱
وقتی دهن کجی سازمان یافته به قوانین کشور بدون هزینه می‌شود؛
نیلوفر مردانی در واکنش به اتفاق و عکس جنجالی در ترکیه گفت: متوجه افتادن روسری‌ام نشدم. با توجه به سوءاستفاده رسانه‌های خارجی از عکسی که پست کردم، آنرا پاک کردم!!

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، نیلوفر مردانی، ورزشکار «اسکیت سرعت» اهل ایران و عضو تیم‌ملی اسکیت سرعت ایران است که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی 2010 و مسابقات قهرمانی جهان اسکیت سرعت با تیم‌ملی ایران را دارد. چندروز پیش تصویر بدون حجاب او که در مسابقات آزاد استانبول با پیراهن ایران شرکت کرد و بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد، منتشر شد.

واکنش وزارت ورزش چه بود؟

پس از انتشار تصاویر نیلوفر مردانی بود که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون‌مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است. این وزارتخانه با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه اعلام کرد که براساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم‌ملی ایران عضویت نداشته و او در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش‌وجوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم‌ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.

توهین به شعور مخاطب

اما پس از بیانیه وزارت ورزش، نیلوفر مردانی که حضور مجدد خود را در تیم ملی در خطر دید با انتشار ویدئویی به توجیه اقدام جنجالی خود پرداخت و به قول ضرب المثلی توجیحات او به "عذر بدتر از گناه" بیشتر شبیه بود.

وی در این ویدئو ادعا میکند که به خاطر جایزه هزار دلاری (تقریبا 35 میلیون تومان) در این مسابقات شرکت کرده است؛ در صورتی که سفر به ترکیه و اقامت چند روزه در آن کشور هزینه چند ده میلیون تومانی دارد که اصلا چنین ریسکی از سوی ورزشکاری که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی کشور را دارد و با قوانین مسابقات برون مرزی آشنایی ندارد، عقلانی نمی باشد و البته جای شبهه است که این ورزشکار با چه نیتی در این مسابقات شرکت کرده است تا چند روزی خوراک رسانه های معاند را تهیه کند؟!!

 

* محمد بروجردی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها