امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۷۱۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
جز مصی علی‌نژاد که وطن‌فروشی، خیانت، بی‌حیایی و وابستگی‌اش به بیگانگان پیش‌تر عیان شده، لادن برومند از دیگر افراد ضدایرانی است که روز جمعه با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از وطن امروز، گروهک‌ها، سازمان‌ها و افرادی که به عنوان معاندان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، عملا آلت دست و بازیچه غربی‌ها برای دشمنی‌ورزی علیه ایران هستند.

خیانت سازمان تروریستی منافقین به مردم ایران و همکاری این گروه تروریست با صدام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و درخواست‌های مکرر جریان برانداز در طول سال‌های گذشته از دولت‌های غربی برای تحریم ایران و حتی حمله نظامی به کشورمان، از جمله شاهدمثال‌هایی است که می‌توان برای اثبات این موضوع که جریان معاند ایران به آلت دست بیگانگان تبدیل شده‌اند، برشمرد. درخواست عاجزانه جریان برانداز در ماجرای فتنه ۸۸ از اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا مبنی بر ورود به نفع فتنه‌گران نیز دیگر شاهدمثال این موضوع است. در اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر که به بهانه فوت مهسا امینی در برخی نقاط کشور رخ داد نیز این موضوع مشهود است.

هر چند در جریان ناامنی‌های ایجاد شده، مقامات آمریکایی و اروپایی صراحتاً به حمایت از جریان تروریستی آشوب پرداختند اما هر چه از پایان ناامنی‌ها و اغتشاشات اخیر در ایران می‌گذرد، رد توطئه سیاسی دولت‌های غربی برای ایجاد بحران امنیتی علیه ایران نیز بیشتر نمایان می‌شود. دیدار امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه با چند نفر از معاندان که به‌تازگی انجام شده، موید این امر است. کشور فرانسه که در طول چند دهه گذشته مامن و پناهگاه گروهک تروریستی منافقین بوده، بار دیگر نشان داد همچنان میزبان افراد و جریانات ضدایرانی، اعم از منافقین یا مسیح علی‌نژاد است. روز جمعه هفته گذشته (۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱) رئیس‌جمهور فرانسه با مسیح علی‌نژاد، رویا پیرایی، لادن برومند و شیما بابایی که هر کدام عهده‌دار بخشی از پروژه ضدایرانی غرب هستند، در کاخ الیزه دیدار و گفت‌وگو کرد؛ دیداری که تصاویر آن از سوی جریان رسانه‌ای ضدایرانی با آب و تاب فراوان منتشر شد. 

در تصاویری که از این دیدار منتشر شده، علی‌نژاد با انقلاب خواندن اغتشاشاتی که در ایران رخ داد، می‌گوید: ما در این انقلاب به مردان احتیاجی نداریم. چقدر خوشحالم که نماینده‌ای از مردان اینجا نیست. این اظهارات علی‌نژاد که تعجب سایرین را برانگیخته، باعث می‌شود یکی از افراد حاضر در صحنه به تصویربردار بگوید که این بخش از اظهارات فمینیستی علی‌نژاد را حذف کند.

در وهله اول اینطور به نظر می‌رسید که این دیدار به دعوت و درخواست مکرون انجام شده اما خیلی زود مشخص شد که یک گروه تجزیه‌طلب پشت پرده این دیدار بوده است. کارولین فورست، نویسنده و فیلمساز شناخته شده فرانسوی با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توئیتر از دیدار روز جمعه خود با مسیح علی‌نژاد و همراهان او در پاریس خبر داد و نوشت که این نشست با تلاش گروه عدالت برای کردها برگزار شده است. علی‌نژاد نیز این توئیت را در صفحه توئیتر خود باز نشر داده است که به منزله تایید نقش عدالت برای کردها در برگزاری دیدار رئیس‌جمهور فرانسه با این گروه است. گروه «عدالت برای کردها» یک گروه تجزیه‌طلب است که همچون سایر گروهک‌های تجزیه‌طلب، آرمان جدایی مناطق کردنشین ایران، سوریه، عراق و ترکیه از این کشورها و در نهایت تاسیس یک کردستان واحد را در سر می‌پروراند. این سازمان تجزیه‌طلب در معرفی خود نوشته است: «پس از مهار تروریسم [داعش]، دولت‌های غربی ملت کُرد را که آرزوی استقلالش را ۴ همسایه قدرتمندش [ایران، عراق، سوریه، ترکیه] هرگز تحقق نبخشیده‌اند به حال خود رها کرد و در واکنش به این موضوع (یعنی نماندن غرب برای تحقق استقلال کردها) این سازمان تاسیس شده است».

دیدار حامی رژیم پهلوی با مکرون
جز مسیح علی‌نژاد که وطن‌فروشی، خیانت، بی‌حیایی و وابستگی‌اش به بیگانگان پیش‌تر عیان شده، لادن برومند از دیگر افراد ضدایرانی است که روز جمعه با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد. لادن برومند، دختر پرویز برومند از اعضای جبهه ملی است که از همراهان نزدیک شاپور بختیار، آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بود. لادن برومند پس از دیدار با مکرون در حساب توئیتر خود با اشاره به رابطه نزدیک پدرش با بختیار، نوشت: زمانی وزیر خارجه فرانسه حاضر نشد در یک برنامه تلویزیونی در کنار دکتر بختیار حضور یابد. امروز رئیس‌جمهور فرانسه دختر بهترین دوست و پیرو بختیار را پذیرفت و حقانیت (!) بختیار و برومند را یادآوری کرد». لادن برومند بنیانگذار بنیاد عبدالرحمن برومند است؛ یک موسسه به ظاهر حقوق بشری که از سوی سازمان‌های آمریکایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند، حمایت و تامین مالی می‌شود. چنانکه بنیاد نِد (وقف ملی برای دموکراسی) به طور سالانه بودجه‌ای را در اختیار بنیاد عبدالرحمن برومند برای اقدامات حقوق بشری علیه ایران قرار می‌دهد. 

تشت رسوایی اپوزیسیون
دیدار چهره‌های رسوای ضدایرانی با مقامات غربی که هدفی جز نابودی ایران ندارند، نشان از بی‌وطنی جریان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران دارد. چنانکه اهتزاز پرچم‌ها و نمادهای انواع گروهک‌های تجزیه‌طلب در تجمع ضدایرانی در برلین آلمان که به دعوت حامد اسماعیلیون، از چهره‌های نوظهور براندازان برگزار شد نیز عیار بی‌وطنی جریان اپوزیسیون ایران را نشان داد. دیدار اسماعیلیون با جاستین ترودو، نخست‌وزیر ضدایرانی کانادا و همچنین درخواست او برای اعمال تحریم علیه مردم ایران نیز بیش از پیش وطن‌فروشی این جریان را به رخ کشید. 

حقارت ‌براندازان
نکته جالب توجه دیدار اخیر چهره‌های منفور ضدایرانی با رئیس‌جمهور فرانسه این است که آنها دست به دامان فردی شده‌اند که در شرایط کنونی فرانسه، نه‌تنها از مقبولیت عمومی برخوردار نیست، بلکه برای بهبود وضعیت کشور خود که در پی بروز جنگ میان روسیه و اوکراین دچار آن شده، چشم‌انتظار کمک و میانجی‌گری ایران است. مکرون شهریورماه سال جاری با ارسال پیام به رئیس‌جمهور کشورمان، خواستار نقش‌آفرینی ایران برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین شده بود. از طرف دیگر همان ایام نیز خبر آمد که مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای جبران کمبود انرژی که در پی جنگ روسیه و اوکراین دامنگیر اروپا شده، به الجزایر سفر کرده است تا از این کشور گدایی گاز کند. با همه اینها باید گفت که دیدار چهره‌های برانداز و ضدایرانی با رئیس‌جمهور فرانسه بیش از هر چیز، نشانگر حقارت جریان ضدایرانی است؛ جریانی که آنقدر دچار درماندگی و استیصال شده که برای پیشبرد اهداف خائنانه خود دست به دامان فردی شده که خود از بهبود شرایط و اوضاع کشورش عاجز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها