أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۲۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۴ آبان ۱۴۰۱
سازمان هواشناسی:
سازمان هواشناسی برای امروز بارش‌هایی پراکنده در بخش‌هایی از شمال کشور پیش‌بینی و اعلام کرد: از فردا با ورود سامانه بارشی تا روز جمعه بیشتر استان‌ها بارندگی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز (سه‌شنبه) فقط در بخش‌هایی از گیلان، شرق اردبیل و مناطقی از مازندران، بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

همچنین در مناطقی از استان‌های مرکزی، اصفهان، شرق لرستان و فارس وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی خبر داد: فردا (چهارشنبه) سامانه بارشی جدید از سمت غرب به کشور وارد می‌شود و مناطقی از غرب، جنوب‌غرب و جنوب را در برمی‌گیرد.

بر این اساس روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.

روز پنجشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران، البرز، غرب سمنان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و شمال اصفهان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، شمال بوشهر انتظار بارش باران خواهیم داشت.

روز جمعه همین شرایط آب و هوایی را برای خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق و جنوب سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی کرمان پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران نیز امروز صاف و غبارآلود است و پیش‌بینی می‌شود در روز آینده صاف و در روز پنجشنبه و جمعه نیمه‌ابری همراه با انتظار بارش باران گزارش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها