يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۶ آبان ۱۴۰۱
استاندار قم با بیان اینکه یکی از امتیازهای قم حضور شهدای کشورهای مختلف در بین شهدای قم است، عنوان کرد: حضور شهدایی با 9 ملیت متفاوت در از جمله عراق، بحرین، عربستان، الجزایر، فرانسه، افغانستان و پاکستان در میان شهدای قم نشان از توجه ویژه به قم است.

به گزارش پایگاه 598، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه(س) محور حرکت مردم قم است، اظهار کرد: مردم قم با الگوگیری از ایشان در مسیر آرمان‌های اسلام ناب محمدی گام برداشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برای آینده ایران روزهای خوبی را به اعتبار ملت استوار پیش‌بینی می‌کنیم، عنوان کرد: مردم ایران پای کار انقلاب بوده و هستند و هیچگاه میدان مبارزه با استکبار را خالی نمی‌گذارند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: مردم قم در میدان حضور دارند و همیشه ثابت کرده‌اند که پیشگام قیام و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازهای قم حضور شهدای کشورهای مختلف در بین شهدای قم است، عنوان کرد: حضور شهدایی با 9 ملیت متفاوت در از جمله عراق، بحرین، عربستان، الجزایر، فرانسه، افغانستان و پاکستان در میان شهدای قم نشان از توجه ویژه به قم است.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه ادامه دادن مسیر شهدا همیشه می‌تواند کشور را از چالش‌ها و مشکلات رهایی بخشد، عنوان کرد: همه دغدغه‌مندان باید نسبت به زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ورود کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها