أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن با اشاره به اقدامات پلیس برای کاهش آلودگی هوا گفت: برابر قانون هوای پاک و برای اینکه وضع آلودگی هوا بهتر شود، سازمان‌ها وظایفی دارند که به طبع آن راهنمایی و رانندگی نیز نسبت به جلوگیری از تردد وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی ادغام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری حدود ۲ میلیون خودرویی که فاقد معاینه فنی بوده اند مورد اعمال قانون قرار گرفته اند، گفت: ۱۴۲ هزار خودرویی که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده اند نیز در این مدت اعمال قانون شده اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس فک پلاک خودروهای دودزا می‌باشد که پلیس پلاک این خودروها را اخذ و به این خودروها پلاک اعزام به تعمیرگاه می‌دهد.

وی گفت: این خودروها باید ظرف چند روز به تعمیرگاه مراجعه و مشکل خودروی دودزا برطرف و جهت بازدید مجدد توسط پلیس و گرفتن پلاک اصلی اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها