أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
طرح ادعاهای دروغ علیه ایران در موضوع جنگ اوکراین توسط این کشور و با حمایت کشورهای غربی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598، اوکراینی‌ها که با وجود تشکیل جلسه مشترک با کارشناسان ایرانی هنوز هیچ مدرکی درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی توسط روسیه در جنگ اوکراین ارائه نکرده‌اند، در یک فرار به جلوی آشکار و دروغ‌پردازی جدید مدعی حضور نیروهای ایران در شبه جزیره کریمه و جان‌باختن آنها شده‌اند!

این پایگاه همچنین نوشت: پس از عدم حضور طرف اوکراینی‌ در نشست مشترک چند هفته قبل برای بررسی ادعاهای آن‌ها علیه ایران، با پیگیری مستمر ایران اخیرا جلسه کارشناسی میان دو کشور برگزار شد، اما اوکراینی‌ها هیچ سند قابل دفاعی برای اثبات ادعاهایشان به همراه نداشتند و توافق شد اگر مدرکی وجود دارد در جلسه آتی ارائه شود.

«اوله میکولنکو»، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین چهارشنبه گفته بود که جلسه کارشناسی میان ایران و اوکراین پیرامون موضوع استفاده از پهپادهای ایرانی توسط روسیه برگزار شد.

ایران تاکنون بارها ادعاهای مطرح شده توسط آمریکا و رسانه‌های این کشور مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد و بر موضع خود مبنی بر مخالفت با جنگ تاکید کرده است.

«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه اخیرا تصریح کرد: ما براساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، منعی در صادرات و واردات سلاح نداریم، اما سلاحی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین نداده‌ایم.

منبع: نورنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها