أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مردمی شدن اقتصاد ایران و برچیدن کاغذبازی های اداری باهدف مقابله با رانت و فساد باجدیت در دستور کار دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه 598، محسن رضایی روز شنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اقتصاد ایران باید به سمت مردمی شدن و حمایت از بخش خصوصی پیش برود و دولت سیزدهم تمام قد برای تحقق این امر در تلاش است.

وی خاطر نشان کرد: دولت برای حمایت بی حد و حصر از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برنامه دارد و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی کشور در مسیر درستی و رو به پیشرفتی در حال حرکت است.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: معیشت مردم جزو خطوط قرمز دولت سیزدهم است و مسوولان با جراحی اقتصادی و اصلاح برخی رویه های اشتباه گذشته برای افزایش رفاه آحاد جامعه تلاش خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: تفکر بسیجی رمز موفقیت کشور است و هرجا که این نگاه که برگرفته از اندیشه ناب امام راحل است پا گرفت، ایران اسلامی به دستاوردهای ماندگاری رسید.

وی ادامه داد: با نگاه بسیجی و تلاش وصف نشدنی بود که ایران با دستان خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و به طور حتم از گردنه چالش های اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: ایران اسلامی با اتحاد و همدلی باردیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد و دشمنان با اقدامات خرابکارانه در ماه های گذشته قصد ایجاد مشکلاتی در کشور داشتند که به یاری خداوند تمامی این توطئه ها خنثی شد.

رضایی بیان کرد: مازندران یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی کشور است که باید برای توسعه این منطقه بیش از پیش تلاش کنیم و به طور حتم با اجرای طرح های توسعه ای و حمایت از تولید کنندگان، روزهای خوشی در انتظار این دیار است.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر و توسعه اقتصادی از برنامه های دولت سیزدهم است که با وجود تحریم و فشارهای خارجی این مهم در کشور محقق خواهد شد.

محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور روز شنبه به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و حضور در نشست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و شورای برنامه ریزی و توسعه به استان مازندران سفر کرده است.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها