يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۹۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
همسر «اِنر والنسیا» راز شادی پس از گل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال هلند را فاش کرد و گفت: آنان در حال نگارش تاریخی دیگر از فوتبال اکوادور هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، «اِنر والنسیا» یکی از موثرترین بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ۲ بازی نخست اکوادور سه گل به ثمر رساند و این تیم را صاحب چهار امتیاز کرد. اکوادور در امروز در دیدار سوم مرحله گروهی برابر سنگال قهرمان آفریقا صف‌آرایی خواهد کرد.

نماینده آمریکا جنوبی با کسب یک تساوی مقابل سنگال می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند.

اما نکته جالب، کنجکاوی فوتبال‌دوستان در مورد شادی پس از گل «انر والنسیا» در برابر تیم ملی فوتبال هلند است. وی پس از پایان این دیدار در توضیح این شادی گفت: تنها «شارون اسکوبار» همسرش راز شادی پس از گلم را می‌داند.

روزنامه ال‌تلگرافو چاپ اکوادور مصاحبه‌ای به نقل از «شارون اسکوبار» همسر والنسیا منتشر کرده که راز گل این بازیکن را افشا کرده است. اسکوبار گفت: او دارد تاریخ را می‌نویسد. اگر می‌خواهید معنای واقعی و دقیق این شادی را بدانید باید بگویم حرکات خاص والنسیا پس از گل، «ادامه نوشتن تاریخ برای اکوادور» است.

تیم ملی فوتبال اکوادور امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف سنگال خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها