يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۰۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۲۸     ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ برای کنداکتور شبکه سوم سیما اتفاق جالبی را رقم زد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرورزشی: تیم ملی در شبی که اصلا خوب نبود و نمایش تیم کیروش هیچ شباهتی به بازی مقابل ولز نداشت، با تک گل کریستین پولیشیچ مقابل آمریکا شکست خورد و نتوانست به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند. تیم ملی در حالی از صعود باز ماند که می توانست با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شود ولی این اتفاق رخ نداد.

مسئولان دو برنامه ویژه جام جهانی در شبکه ۳ و شبکه ورزش که فکر می‌کردند، تیم ملی راهی دور بعد خواهد شد، برنامه‌های مختلفی برای جشن صعود داشتند و آیتم‌های زیادی هم تدارک دیده بودند تا بعد از پایان بازی ایران و آمریکا پخش کنند.

با این حال شکست و حذف تیم ملی همه معادلات را برهم زد و برنامه‌های صدا و سیما را خراب کرد. حتی ویژه برنامه‌های شبکه ۳ و شبکه ورزش زودتر از حالت معمول به برنامه خود پایان دادند که در نوع خودش جالب بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها