أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۸۱۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور تعداد ۷۹ نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۳۱ قهوه‌خانه پلمب و ۷۶ قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش به‌صپرت طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، شناسایی شدند.

وی گفت: این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد و ۷۹ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان بهارستان دستگیر و تعداد ۷۶ قبضه سلاح سرد کشف و تعداد ۳۱ واحد قهوه‌خانه متخلف نیز در این راستا پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی و موارد دیگر را در پرونده کیفری خود دارند.

وی بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

علیزاده با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد تصریح کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها