أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۵ آذر ۱۴۰۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه، گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌ه‌های کشور به آرامی و به شکل روان در حال انجام است. تنها محوری که ترافیک در آن نیمه سنگین گزارش شده آزادراه قزوین – کرج در محدوده پل فردیس است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره میزان ترددهای جاده‌های نیز گفت: آمارها نشان می‌دهد که در طول ۲۴ ساعت گذشته ترددهای بین شهری نسبت به روز قبل ۷.۹ درصد کاهش داشته است. ساعت اوج تردد هم بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد هم بین ساعات سه تا چهار انجام شده است. بیشترین ترددها نیز از آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران و آزادراه قم - تهران انجام شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: با توجه به ورود موج سرما و بارش به کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و البرز هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان‌های گیلان ، اردبیل ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی افزود: در همین راستا لازم است که رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، اما اگر مجبور به انجام سفر هستند رانندگان باتوجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رانندگی کنند. مسافران نیز حتما لباس گرم و غذای مناسب برای طول سفر همراه داشته باشند. برای عبور از گردنه‌های برفگیر هم استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:  محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. علاوه بر آن محورهای ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، محور لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها