کد خبر: ۵۱۸۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حمله ادامه‌دار روی کین بعد از حذف شاگردان تیته
اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف برزیل بار دیگر به انتقاد از عملکرد آنها طی دیدارهای گذشته پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، روی کین که در حال حاضر مفسر شلکه اسکای اسپورتس است و پیش از این نیز در چند مرحله به انتقاد از رقص برزیلی‌ها خصوصا بعد از برتری پرگل این تیم مقابل کره جنوبی پرداخته بود، بعد از حذف این تیم نیز فرصت را برای انتقاد از تیته از دست نداد.

برزیل شب گذشته در ضربات پنالتی مقابل کرواسی حذف شد و این در حالی بود که خیلی از کارشناسان این تیم را مدعی اصلی دستیابی به جام قهرمانی در قطر می‌دانستند. روی کین اما بعد از این شکست و خروج برزیل از قطر گفت: من از حذف برزیل تعجب نمی کنم. آن ها تمام انرژی خود را صرف رقص برابر کره جنوبی کردند!

روی کین که با انتقادات بی‌پرده‌اش شناخته می‌شود پیش از دیدار با کرواسی نیز انتقاداتی نسبت به عملکرد خارج از جریان بازی برزیلی‌ها داشت و از رقص آنها برای برپایی شادی گل‌های‌شان انتقاد داشت. اتفاقی که بعد از شکست مقابل کرواسی نیز از سوی روی کین تکرار شد: من تماشای بازی برزیل را دوست دارم. وقتی به جام جهانی فکر می کنید به برزیل فکر می‌کنید (به عنوان یکی از مدعیان اصلی). من همه چیز را در مورد آنها دوست دارم، اما تماشای بازی آنها را دوست دارم چون در فوتبال درخشان هستند، نه زمانی که ده دقیقه بعد از گل را صرف شادی و رقص می‌کنند یا مربی شروع به رقصیدن می‌کند. اين عادی است؟ ما در مورد بازی صحبت می کنیم و بازی باید با احترام همراه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها