أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۶۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۰ آذر ۱۴۰۱
پیش‌بینی عجیب اسطوره فوتبال کامرون از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قبل از این رقابت‌ها به سوژه شوخی‌های فضای مجازی تبدیل شده بود اما حالا این اسطوره می‌تواند به آن‌ها بخندد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، شگفتی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان ادامه دارد و مراکش با پیروزی مقابل پرتغال به اولین تیم آفریقایی بدل شد که به مرحله نیمه نهایی جام‌های جهانی صعود کرده است.

البته این شگفتی‌سازی از قبل پیش‌بینی شده بود چرا که ساموئل اتوئو، اسطوره و رییس فدراسیون فوتبال کامرون پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیش‌بینی جالبی از این رقابت‌ها داشت که در آن زمان سوژه شوخی‌های فضای مجازی شد اما اکنون بخش مهمی از تصورات اتوئو درست از آب در آمده است.

اتوئو در پیش‌بینی‌اش از جام جهانی اعتقاد زیادی به درخشش تیم‌های آفریقایی در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت که در نهایت هم همین‌طور شد و مراکش تاکنون دقیقا با مسیری که اتوئو در نظر داشته، نتیجه‌ای تاریخی برای قاره آفریقا کسب کرده و به نیمه‌نهایی جام جهانی رسیده و فقط صعود به فینال جام جهانی مانده است تا پیش‌بینی اسطوره فوتبال کامرون درباره یکی از فینالیست‌ها محقق شود.

شاید ساموئل اتوئو پیش‌بینی درستی از طرف مقابل جدول دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ نداشته اما حذف اسپانیا و پرتغال توسط مراکش به ترتیب در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی این رقابت‌ها چیزی نبود که کسی آن را پیش‌بینی کند.

تصویر پیش‌بینی اتوئو قبل از شروع جام جهانی را در زیر می‌بینید:

همه خندیدند اما اتوئو درست پیشی‌بینی‌ کرده بود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها