يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۷۳۹
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
گزارش تصویری؛
مردم قم با حضور پرشور خود پیکر این شهید مدافع امنیت را تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، تشییع کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، عصر امروز ۲۱ آذرماه پیکر پاک و مطهر طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم، روحانیان و مسئولان در قم تشییع و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

 مردم قم با حضور پرشور خود پیکر این شهید مدافع امنیت را تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، تشییع کردند. پیکر مطهر این شهیدافع امنیت پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت و اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام احمد عابدی از استادان حوزه علمیه قم، در حرم مطهر بانوی کرامت آرام گرفت.

گفتنی است؛ حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که به صورت خودجوش از سال ۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بود که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها