أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۷۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
شهرام ناظری که اواخر هفته گذشته به دلیل مشکلات ریوی و قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز مرخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شهرام ناظری اسطوره آواز ایران از اواخر هفته گذشته در بیمارستان بستری شد. او به علت مشکل ریوی و قلبی در بیمارستان بستری شده بود. شب گذشته 21 آذر 1401 خبر بستری شدنِ او در رسانه‌ها منتشر شد.

صبح امروز حمیدرضا عاطفی یکی از مسئولان خانه موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مرخص شدنِ شهرام ناظری از بیمارستان خبر داد.

ناظری پیشتر در سال 1397 هم به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بود که چند روز بعد، با رفع این مشکل از بیمارستان مرخص شد.

شهرام ناظری یکی از مهمترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران است. او به عنوان چهره‌ای نوگرا در عرصه موسیقی و آواز ایران شناخته می‌شود. در کارنامه‌ی شهرام ناظری آثاری ماندگار دیده می‌شود که بی‌شک این آثار در تاریخ موسیقی ایران ماندگار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها