کد خبر: ۵۱۸۷۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
آرژانتین در چهار حضور قبلی‌اش در نیمه‌نهایی جام جهانی همیشه به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، اولین دیدار مرحله‌ نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران بین ۲ تیم آرژانتین و کرواسی به انجام می‌رسد.

این سومین تقابل ۲ تیم در تاریخ جام جهانی خواهد بود. آلبی‌سلسته برای پنجمین مرتبه و کرواسی برای سومین بار در این مرحله باید پیکار داشته باشند.

آلبی‌سلسته با رکوردی فوق‌العاده به استقبال دیدار برابر بلیزرها می‌آید. آنها در سال ۱۹۳۰ با نتیجه‌ ۶ بر یک آمریکا را در هم کوبیدند و فینالیست شدند.

در سال ۱۹۸۶ شاهد پیروزی ۲ بر صفر نماینده‌ آمریکای جنوبی مقابل بلژیک بودیم. چهار سال بعد ایتالیا در نیمه‌نهایی پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان کارلوئس بیلاردو شد.

سال ۲۰۱۴ هم این اتفاق تکرار شد. هلند و آرژانتین به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ضیافت پنالتی‌ها تیم تحت هدایت آلخاندرو سابه‌یای فقید به برتری رسید تا آرژانتین با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در نیمه‌نهایی به مصاف کرواسی برود.

بلیزرها در جام جهانی ۱۹۹۸ بازی نیمه‌نهایی را مقابل فرانسه به انجام رساندند و ۲ بر یک شکست خوردند. آنها ۲۰ سال بعد با همین نتیجه از سد انگلیس گذشتند و راهی دیدار پایانی شدند.

حالا باید دید در سومین دیدار آنها چه نمایشی خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها