کد خبر: ۵۱۸۸۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۴ آذر ۱۴۰۱
در جمع مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت؛
جریان غرب‌گرا در زیرِ پوست دولت‌های مختلف، از بخشی از نسل جوان ما هویت‌زدایی کردند. رسالت هیئات مذهبی در بازسازی هویتی و هویت‌سازی برای نسل جوان بر محور درگیری تمدنی است.

به گزارش سرویس دین و فرهنگی پایگاه 598، تحلیل مهم آیت‌الله میرباقری درباره «عبرت‌های اغتشاشات اخیر» در جمع مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت، (۱۴‌۰۱/۸/‌۳۰) در ادامه می آید:

- جریان غرب‌گرا در زیرِ پوست دولت‌های مختلف، از بخشی از نسل جوان ما #هویت‌زدایی کردند. رسالت هیئات مذهبی در بازسازی هویتی و #هویت‌سازی برای نسل جوان بر محور درگیری تمدنی است.

- تربیتِ انسان منتظر و انقلابی، کار هیئات است. اگر کسی برای امام حسین گریه نکند در راه خدا هم نخواهد جنگید و هزینه نخواهد داد. هیئت اگر هویت مهدوی و هویت انقلابی به جوانان بدهد، مطالبۀ آن جوان، این‌قدر تنزل پیدا نمی‌کند که درخواست سِلف مشترک یا فوتبال مشترک و... داشته باشد!

- جریان غرب‌پذیر و غرب‌گرا با نفوذ در جریان‌های مختلف (اعم از چپ یا راست)، می‌خواهند نگذارند مردم ایران مأموریت تاریخی خود را عمل کنند؛ آنها می‌خواهند #عصر_ظهور را به #رؤیای_آمریکایی تبدیل کنند.

- مطالبات مردمی باید زبان هیئت پیدا کند. مردم نه ایمانِ بدون نان می‌خواهند و نه ولنگاری می‌خواهند. مطالبات مردم را با ادبیات «ایمانی و فقهی و انقلابی» مطالبه و پیگیری کنید، نه با ادبیات «براندازانه یا غیرمنصفانه یا سخیف».

- شهادت‌های اخیر شهادت‌های کم‌نظیری بود که در آن‌ها ازیک‌طرف، #فداکاری و از سوی دیگر، #رذالت، در سطح بالایی ظهور کرد. این شهادت‌ها و ابتلائات اخیر، بستر خلوص و تفکیک صفوف و بستر جوشش ایمانی و انقلابی مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها