أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۷ آذر ۱۴۰۱
یک روزنامه صهیونیستی با بیان اینکه آلمانی‌ها اپوزیسیون جمهوری اسلامی را به سخره و استهزا گرفته‌اند، می‌گوید: آلمان در کنار ادعای حمایت از اغتشاشگران در ایران، درآمد یک میلیارد یورویی از تجارت با ایران به دست آورده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از کیهان، روزنامه جروزالم‌پست با استناد به داده‌های اداره فدرال آمار آلمان گزارش داد: در بحبوحه سرکوبگری جمهوری اسلامی، آلمان تجارت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون یورویی با ایران داشته است. اداره فدرال آمار آلمان در تازه‌‌ترین گزارش خود میزان صادرات محصولات این کشور به ایران، منتهی به پایان ماه اکتبر امسال (تا ۹ آبان ۱۴۰۱) را یک میلیارد و دویست میلیون یورو و ارزش واردات از ایران در این دوره را ۲۶۰ میلیون دلار اعلام کرده است.
 
به نوشته روزنامه صهیونیستی، «در شرایطی که اپوزیسیون ایرانی خواهان براندازی است، آلمان کماکان نخستین شریک تجاری ایران در میان کشورهای اروپایی باقی مانده و این در حالی است که بسیاری از کشورهای غربی، از جمله آلمان در سه ماه گذشته، سرکوب معترضان را محکوم کرده‌اند. از جمله صدراعظم آلمان. پارلمان آلمان نیز نشستی در این‌باره ترتیب داده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که از حجم تبادلات بازرگانی میان کشورهای غربی با ایران در سه ماه کاسته نشده است».
 
یادآور می‌شود پایتخت آلمان یک ماه قبل میزبان فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب از ایرانیان مقیم اروپا بود اما با وجود اقامت یک میلیون و دویست هزار ایرانی در اروپا، تجمع مذکور با حضور 35 هزار نفر برگزار شد که البته بخشی از آن هم اتباع برخی کشورهای اروپایی و شماری از پناهندگان کشورهای مختلف (با وعده ارائه غذا و پول و تور گردشگری) بود.
گفتنی است جنگ در اوکراین و بحران تامین انرژی و مواد غذایی در جهان، آسیب گسترده‌ای به اقتصاد آلمان وارد کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها