أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۶۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۱ دی ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار، اخیرا در یک توییت درباره جزیر کیش نوشت:

"برای تهیه گزارش از کنسرت حسن ریوندی به کیش آمدم. گویا سالهاست برنامه‌های اینچنینی اجازه تصویربرداری ندارند. پذیرفتم...

ولی یک واقعیتِ میدانیِ عجیب؛ همه بلیت‌های ۴ شوی خنده، ۵ کشتی تفریحی و هشت رستوران موزیک زنده همزمان با شب دوم کنسرت ریوندی، تمام شده بود و نایاب بود! نایاب..."

 

*حقیقت جالبی که آقای بابازاده به آن اشاره کرده در حالی است که عده‌ای بصورت علی‌الدوام مشغول القای حال بد به مردم ایران و تظاهر به این ادعا هستند که "حال مردم بد است"!

ادعایی که نه تنها هیچ دلیل و سند و مدرکی برای آن وجود ندارد بلکه رخدادهایی مثل آنچه که آقای بابازاده به آن اشاره کرده؛ نشان می‌دهد که جامعه دقیقا بر خلاف جهت ترسیمی اینان در حال حرکت است، حالش خوب است و اسیر سیاه‌نمایی هم نمی‌شود.

طی هفته‌های اخیر همچنین انیمیشن سینمایی لوپتو هم با شعار "شادی ساختنی است" در سینماهای کشور به روی پرده رفت که با استقبال گسترده مردم مواجه شد. یک انیمیشن شاد که تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان فروش داشته است.

گزارش‌ها همچنین حاکی است که تورهای گردشگری اتباع خارجی هم در ایران با رونق زیادی مواجه بوده است که البته اغتشاشات 70 روزه موجب کاهش مقطعی آن شد!

فعالان صنعت توریسم می‌گویند اوضاع سفر و طبیعت‌گردی داخلی هم بین ایرانی‌ها رونق خوبی یافته است.

اسناد و مدارکی که یکان‌یکان نشان می‌دهد "حال مردم ایران خوب است، اگر بانیان آشوب بگذارند"...

منبع : مشرق
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها