أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۷۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۴ دی ۱۴۰۱
دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد:
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور در جهت نهضت علمي و نرم افزاري و بايدها و نبايدهاي اين حركت عظیم، از برگزاری اولین جلسه این هیئت در روز پنجشنبه با حضور رییس ستاد کانون های مساجد کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری امروز(چهارشنبه14دی ماه) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که اولین جلسه آن فردا (پنجشنبه15دی ماه)برگزار می شود گفت: درراستای بیانات ارزشمند مقام معظم رهبري در خصوص نهضت علمي و نرم افزاري و بايدها و نبايدهاي اين حركت بالنده و عظيم، يكي از مهمترين راهكارهاي عملياتي كردن اين رهنمودهاي حكيمانه، تشكيل هیئت اندیشه ورز ، در كنار مديران است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به ضرورت تشکیل این هیئت ادامه داد: لزوم یکپارچگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و ارزشیابی برنامه ها، از ضرورت های ایجاد هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور است، به گونه اي كه در سازوكار اداری، در كنار هر مدیر ، به عنوان یک سیاستگذار فرهنگی و هنری، يك هیئت اندیشه ورز نهادينه شده و ساختار آن در تشكيلات وجود داشته باشد تا به عنوان بازوی مشورتی بتوانند با ایده ها و اندیشه های خود در اتخاذ تصمیمات مناسب موثر باشند.

دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برخی اهداف تشکیل این هیئت گفت: هم اندیشی و بکارگیری خردجمعی در بررسی مسائل و چالش های پیش روی ستاد و یافتن راه کارهای بنیادی، ایجاد ﻣﺤﻴﻂ ﻣﺸﺎﺭﮐﺘﻲ ، تعاملی و خلاق ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻧﺪﻳﺸﻪ‌ﻫﺎﻱ ﻧﻮ در ارتباط با مسائل ستاد، شناسایی فرصتها، تهدیدها و نقاط قوت و ضعف و در نتیجه کاهش خطاپذیری عملکرد و کمک به کاربردی شدن و کاربردی کردن فعالیت های فرهنگی در حوزه مسجد از جمله اهداف تشکیل هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.


دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ این هیئت گفت: حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده به عنوان رئیس، حجت الاسلام والمسلمین روح الله رهبری به عنوان نائب رئیس و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری به عنوان دبیر، اعضای هیئت رئیسه را تشکیل می دهند.

وی همچنین با اشاره به اعضای شورای راهبردی هیئت اندیشه ورز گفت: حضرات آیات حسن رمضانی، سیدعلی حسینی آملی، حیدر ضیائی، احمدکلباسی، عسگر دیرباز و ابوالقاسم دولابی و حجج اسلام محمدرضا عابدینی، محمدحسن وکیلی و سید مفید حسینی کوهساری اعضای شورای راهبردی هیئت اندیشه ورز هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها