کد خبر: ۵۲۰۱۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۱ دی ۱۴۰۱
رسانه‌های معاند با وجود گذشت سه ماه از رخداد درگذشت یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادعاهایی درباره جان باختن وی بر اثر ضربات باتوم مطرح کرده اند؛ در همین حال، پدر این دانشجوی جانباخته با رد این ادعاها تأکید کرد: هیچ آثار ضرب و شتم و جراحت بر روی بدن دخترم نبوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا: رسانه‌های معاند مدعی شده‌اند که مرحومه رکسانا (غزال) امیری کیا در اعتراضات ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شرکت کرده و با ضربات باتوم دچار صدمات شدیدی می‌شود و به دلیل ترس از بازداشت از مراجعه به بیمارستان خودداری می‌کند و علت مرگ ایشان هم جراحات ناشی از باتوم‌ها بوده است؛ ادعایی که پدر این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آنها را رد کرد.

علی‌برز امیری کیا، پدر مرحومه رکسانا (غزال) امیری کیا در گفت‌وگویی در واکنش به این اظهارات رسانه های معاند گفت: بنده هیچ اطلاعی از این مسئله ندارم. ما نورآباد بودیم و دخترم دانشگاه بود که شب با ما تماس گرفتند که بیمار شده و دخترم را به بیمارستان بردند که صبح به شیراز رسیدیم و او در بیمارستان فوت کرد.

او در خصوص اینکه آثاری از ضرب و شتم روی بدن مرحومه بوده است یا خیر، تصریح کرد: هیچ‌گونه آثاری از ضرب و شتم و جراحت روی بدن دخترم نبوده، فقط گفتند که بیمارستان اشتباه کرده و دچار قصور پزشکی شده است. همچنین دخترم کیست شکمی نداشته و پزشکی قانونی هم این مسئله را تکذیب کرد.

دروغ دیگر شبکه های معاند درباره امنیتی بودن مراسم خاکسپاری
پدر مرحومه امیری کیا در خصوص اظهارات شبکه های معاند که ادعا کردند مراسم خاکسپاری مرحومه تحت تدابیر امنیتی برگزار شده و خانواده او هم تهدید شدند که دلیل مرگ او را کرونا اعلام کنند، بیان کرد: اصلاً چنین چیزی نبوده و اتفاقاً مراسم دخترم بسیار هم شلوغ بود که حتی در آن جمع هم اعلام کردم که او بیمار بوده و ما به بیمارستان رفتیم که در بیمارستان فوت کرده است.

او در خصوص برخی اظهارات دوستان دخترش که گفته‌اند مرحوم مبتلا به کرونا بوده و تست کرونا هم داده بوده، مطرح کرد: دخترم ۱۵ مهر به خوابگاه آمد که آن روز سالم بود، و شب نوزدهم مهر با بنده تماس گرفتند که بیمار شده و او را به بیمارستان بردند، البته فردا باید بررسی کنم و از دوستان و دانشگاه پیگیری کنم تا متوجه دلیل اصلی مرگ دخترم بشوم.

بنا بر این گفت و گو که در پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شده است، پدر مرحومه امیری کیا با تأکید بر اینکه ۲ ماه است که پیگیر دلیل فوت دخترش است، بیان کرد: شکایت هم کردم که مشخص شود قضیه چیست و ادعاهای مطرح شده چه میزان صحت دارد، به ویژه که بیمارستان هم به ما می‌گویند که علت فوت دخترم قصور پزشکی بوده اما مشکل دقیقی را بیان نکرده‌اند.

دخترم در اعتراضات شرکت نکرده بود
پدر مرحومه امیری کیا در پاسخ به این سوال که دختر وی در اعتراضات خیابانی شرکت داشته یا خیر، گفت: نه، او در اعتراضات شرکت نکرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها