أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۱۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۲ دی ۱۴۰۱
با یک بازی دیگر صورت می گیرد؛
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های پرسپولیس یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان این تیم دست و پا کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در تمام ۱۶ بازی این فصل سرخپوشان حضور یافته است و در لیگ برتر، بازیکن همیشگی برای ایستادن در چارچوب دروازه بوده است اما حالا با قرار گرفتن در ترکیب مسابقه برابر ون‌پارس تعداد بازی‌های رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد ۱۴۸ رساند.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران با بازی‌های این فصل خود برای پرسپولیس، از جهت تعداد بازی از نفراتی چون ادموند بزیک، رضا شاهرودی، محمد انصاری، بیوک وطنخواه، دکتر محمد زادمهر، پژمان نوری، محمد حسن انصاریفرد و فریدون معینی گذر کرد و حالا در کنار نفراتی چون رضا وطنخواه و سپهر حیدری قرار دارد. او همچنین با یک بازی رسمی دیگر نام خود را به تنهایی در جمع ۴۰ نفر برتر این فهرست خواهد دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها