أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۲۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۵ دی ۱۴۰۱
باشگاه چلسی با میخایلو مودریک به توافق نهایی رسیده است و امروز رسما از این بازیکن رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، خریدهای زمستانی چلسی همچنان ادامه دارد و این بار باشگاه لندنی با یک بازیکن گران قیمت قرارداد امضا کرد.

طبق اعلام فابریزو رومانو چلسی با مودریک قرارداد امضا کرده است.

رومانو نوشت: مودریک قرار است که امروز دیدار چلسی برابر کریستال پالاس را از نزدیک تماشا کند و در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر شود تا از این بازیکن رونمایی شود.

این بازیکن اوکراینی تنها ۲۲ سال سن دارد. او مشتریان زیادی داشت اما چلسی بالاترین رقم را برای او پرداخت کرد و به همین خاطر باشگاه شاختار با پیوستن او به آبی پوشان لندنی موافقت کرد.

مودریک توانایی بازی کردن در خط میانی و خط حمله را دارد و به همراه ژائو فلیکس دیگر خرید چلسی می توانند تیم را در کارهای هجومی تقویت کنند.

البته فلیکس شروع کابوس واری داشت و با کارت قرمزی که دریافت کرد سه جلسه از همراهی آبی پوشان لندنی محروم خواهد بود.

چلسی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نمایش ناامید کننده ای داشته است و با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها