يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۳۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۷ دی ۱۴۰۱
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.

به گزارش پایگاه 598، درحالی‌که پنجره استقلالی‌ها بسته است اما در رسانه‌ها هر روز یک بازیکن به این تیم لینک می‌شود. یک روز از بازیکنانی مانند رشید مظاهری یا سامان فلاح صحبت به میان می‌آید و روز دیگر هافبک‌های خارجی استقلالی می‌شوند و حالا هم صحبت از استقلالی شدن دوباره علی کریمی است، بازیکنی که فصل درخشانی را همراه با این تیم پشت‌سر گذاشت و از آنجا ابتدا راهی قطر شده و سپس در ترکیه پیراهن کایسری اسپور را بر تن کرد.

درخصوص این بازیکن برخی اینطور وانمود کردند که در سفر اخیر علی فتح‌الله‌زاده به ترکیه که هدف از سفر وی دریافت مطالبات اللهیار صیادمنش از فنرباغچه از سوی باشگاه استقلال عنوان شده بود، وی در حاشیه این سفر جلساتی را نیز با مسئولان کایسری اسپور ترکیه برگزار کرده تا مذاکرات اولیه را برای بازگرداندن علی کریمی به استقلال انجام بدهد.

نکته قابل توجه اینکه برخی نیز پا را از این هم فراتر گذاشته و نوشتند مدیرعامل استقلال در این سفر با کریمی نیز دیدار کرده و او را برای بازگشت به تهران ترغیب کرده است این درحالی است که چند روز پیش از قول نزدیکان کریمی نوشتیم که این بازیکن فعلا هیچ تمایلی به بازگشت به استقلال و به‌صورت کلی به فوتبال ایران نداشته و ترجیح می‌دهد کارش را در ترکیه دنبال کند.

حالا و با داغ شدن هرچه بیشتر این شایعات خود کریمی به میان آمده و اعلام کرده است که هیچ ملاقاتی در جریان سفر فتح‌الله‌زاده با وی نداشته و هیچ تماسی هم بین آنها درباره مضمون بازگشتش به استقلال با مدیرعامل این باشگاه ردوبدل نشده است.

کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است و درصورتی‌که استقلالی‌ها این بازیکن را بخواهند ابتدا باید با باشگاه ترکیه‌ای به توافق برسند این درصورتی است که این بازیکن شخصا اصلا تمایلی به بازگشت ندارد.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها