أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۴۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۸ دی ۱۴۰۱
طرح جبران یادگیری، پنج‌شنبه‌ها به‌صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس اجرا خواهد شد و اگر نتایج مطلوب بود به سایر مدارس هم تعمیم داده می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مسعود بهرامی در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان‌ تهران با تاکید بر اثربخشی بیشتر آموزش حضوری نسبت به مجازی اظهار کرد: در دوره آموزش غیرحضوری کرونا شاهد افت میانگین نمرات دانش‌آموزان بودیم اما براساس آمار امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سال 1400 طی یک ماه آموزش حضوری نمرات به مقدار قابل توجهی افزایش یافت.

وی ادامه داد: گواه دیگر برای تاثیر آموزش حضوری، شهرستان فیروزکوه است که به واسطه میزان تعطیلی کمتر رتبه اول امتحانات نهایی را در استان کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص راهکارهای جبران یادگیری افزود: استفاده از ظرفیت پنج‌شنبه‌ها برای برگزاری کلاس‌های جبرانی در درس‌هایی که به تشخیص شورای مدرسه نیاز به تقویت و تکمیل فرآیند آموزش داشته باشند، به کمک نیروهای جهادی، اولیا و حتی سرانه دولتی با تصویب شورای آموزش و پرورش و همچنین گسترش شبکه شاد و آموزش‌های تلفیقی می‌تواند تعطیلی‌های اخیر آموزش حضوری را جبران کند.

شایان ذکر است؛ مقرر گردید طرح جبران یادگیری در پنج‌شنبه‌ها به‌صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس اجرا شود و اگر نتایج مطلوب بود به سایر مدارس هم تعمیم داده شود.

شرکت در این کلاس‌های جبرانی اجباری نیست و تنها در صورت تصویب شورای آموزشی مدرسه و رضایت والدین قابل برگزار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها