أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۶۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
حملات ائتلاف سعودی به مناطق مرزی یمن از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، به شهادت ۷ نفر از شهروندان یمنی و زخمی شدن ۹۱ نفر دیگر منجر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جنایات عربستان سعودی که مدعی خواهان آتش بس پایدار در یمن است، علیه ملت این کشور همچنان دارد.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که ابتدای ماه ژانویه سال 2023 (دی ماه) تاکنون توسط 7 نفر از یمنی‌ها به شهادت رسیده و 91 نفر مجروح شده‌اند.

المسیره به نقل از منابع یمنی افزود: این تعداد از یمنی‌ها، از ابتدای ماه جاری میلادی در اکثر مناطق مرزی استان صعده و بر اثر تیراندازی و گلوله باران نیروهای ارتش سعودی به شهادت رسیده‌اند.

در تاریخ 26 مارس 2015 برابر با 6 فروردین 1394 ائتلافی از کشورهای عربی به سرکردگی عربستان با یک حمله هوایی موسوم به عملیات «طوفان قاطعیت» آغازگر جنگ ویرانگر یمن بود که این تجاوز در آستانه ورود به نهمین سال خود است.

این عملیات در ابتدا به منظور بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور فراری یمن که از نزدیکان دولت سعودی است و البته علیه ملت و جنبش انصارالله و کمیته‌های مردمی یمن آغاز شد. همه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به جز عمان به همراه مغرب٬ مصر٬ اردن و سودان در حمله عربستان به یمن مشارکت داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها