يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۶۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مهلت ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ امروز؛
طبق اعلام شرکت بورس کالا فردا پانصد دستگاه FMC T۵، دو هزار دستگاه هایما S۷ و ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری عرضه خواهد شد و خریداران برای ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ امروز فرصت دارند.

به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام شرکت بورس کالا 4 بهمن ماه قرار است عرضه اولیه پانصد دستگاه FMC T5 انجام شود. در روند این عرضه 200 دستگاه T5 سفید رنگ و 300 دستگاه فردا T5 مشکی رنگ وارد رقابت می شوند و متقاضیان می توانند براساس قیمت پایه، عدد پیشنهادی خود را به کارگزاری های خود جهت خرید این کراس اوور اعلام کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده این خودروها در 20 اردیبهشت 1402 تحویل خریداران خواهد شد.

طبق بخشنامه مصوب، FMC T5 سفید و مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و 174 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می شود. البته  پس از ثبت رقابت، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی معامله و مبلغ 27 میلیون و 33 هزار و 746 تومان به هزینه های پرداختی خریداران اضافه خواهد شد.

باید به این نکته اشاره کرد که تمام قوانین جاری به عرضه خودرو در بورس کالا، برای FMC T5 هم برقرار است و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو را خواهد داشت. خریداران باید 18 سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

علاوه بر این در بورس کالا عرضه محصول هایما S7 نیز در 4 بهمن ماه  نجام خواهد شد. در این عرضه  2000 هزار دستگاه با قیمت پایه 743 میلیون تومان فروخته می شود. تاریخ تحویل این خودروها 20 اردیبهشت ماه 1402 اعلام شده است.

همچنین بورس کالای ایران سه شنبه 4بهمن ماه میزبان عرضه 550 دستگاه خودروی لاماری است. در این عرضه قیمت پایه 981 میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته شده و  تاریخ تحویل این خودروها 5 اردیبهشت ماه 1402 اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها