أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۸۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: امسال مشکل قانونی برای برگزاری پنجاهمین آزمون دستیاری وجود ندارد و اکنون فرآیند ثبت‌نام این آزمون در حال انجام است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، دکتر باقری فرد در نشست خبری هفتین همایش مرجعیت علمی اعلام کرد: در آزمون چهل و هشتم که دوسال پیش برگزار شد مشکلاتی پیش آمد که موجب شد آزمون به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: در آزمون ۴۸ که امسال اردیبهشت ماه برگزار شد خوشبختانه مشکل قانونی مرتفع شد و با تغییراتی که در آیین‌نامه‌ها ایجاد شد ایراداتی که دیوان عدالت ادارای در مورد برگزاری آزمون وارد کرده بود، مرتفع شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: سال گذشته آیین‌نامه های برگزاری آزمون دستیاری در نشست شورای پزشکی عمومی و تخصصی با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تغییر کرد و مشکلات مرتفع شد و دیوان عدالت اداری نیز کاملا در جریان تغییرات هست و با توجه به نطر دیوان عدالت اداری مجوز گرفتیم آزمون دوره چهل و نهم را برگزار کنیم.

به گفته وی، مشکل منابع حل شده و منابع به روز شده است و امسال مشکلی نخواهیم داشت. ثبت نام دستیاری شروع شده و آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه وزارت بهداشت اصرار دازرد آزمون در موعد مقرر برگزار شود به دلیل آن است که دستیاران از ابتدای سال تحصیلی(مهرماه) در بیمارستان ‌ها حضور داشته باشند. زیرا بیمارستان ها بخصوص بیمارستان های دولتی بیشتر توسط دستیاران اداره می‌شوند و اگر دستیاران به موقع حضور نداشته باشند، خدمات رسانی به مردم و آموزش دچار مشکل می‌شود. چون دستیار تخصصی هم آموزش می‌بیند و هم خدمات ارائه می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها