يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۸۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
در این نوشتار خلاصه‌ای از دستاورد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فهرست وار ذکر شده و تلاش غربی‌ها بیان شده و سپس تحلیل و نتیجه لازم ارایه شده است.

به گزارش پایگاه 598-دکتر سید جواد هاشمی فشارکی/ یکی از اتفاقاتی که در این چند روز اخیر رخ داد قضیه تحریم و قرارگرفتن سپاه در لیست سیاه اتحادیه اروپا بود. مجلس اروپا در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌ای (غیرالزام آور) ضد ایرانی با عنوان «پاسخ به اعتراضات و اعدام‌ها در ایران» را به تصویب رساند. قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بند‌های دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد؛ که این کار اتحادیه اروپا احمقانه‌ترین کار‌های آنان بود، یعنی اعلام جنگ مستقیم با ایران و یعنی مجاز بودن حمله به مهاجمان به رکن کشورمان هرچند نیروی نظامی رسمی یک کشور هیچ‌گاه تحریم نمی‌شود، اما این اقدام بی‌سابقه با طراحی جریان عبری عربی امریکایی و مجری‌گری اتحادیه اروپا برای فشار بر ایران صورت گرفت. دشمنان غربی با تروریستی خواندن سپاه در صدد ایجاد تفکیک و تشتت در انسجام ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، و تفکیک نهاد‌های مردمی و انقلابی از نظام جمهوری اسلامی و  ایجاد دوگانگی بین نهاد‌ها و آحاد ملت ایران می‌باشند؛ لذا حمایت و همبستگی خود را همانند پوشیدن لباس سپاه توسط نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرج و .. از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این  مردمی‌ترین، انقلابی‌ترین، کار آمدترین و دلسوز‌ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و ضرورت دارد همه سازمان‌ها و مردم همواره بایستی در راستای تقویت و اعتلای این نهاد انقلابی در سنگر جهاد دانشگاه، علم، فناوری و پژوهش تلاش مجدانه به کار بندند تا اینده کشور در برابر دشمنان تضمین گردد.

اهم دستاورد‌های سپاه پاسداران

‏خنثی کردن طرح‌های غربی‌ها در تهدید و تحریم‌های دشمن با دور زدن تحریم‌ها و شکست عملی طرح‌های دشمن

 بزرگترین اقدام ضد تروریستی در نابودی دولت وحشی داعش در سوریه و عراق

‏کار‌های عمرانی بزرگ مانند‏ ساخت پالایشگاه بنزین ستاره خلیج فارس، ساخت سکوی گازی برای میدان گازی مشترک با قطر، پالایشگاه‌های فاز ١۵،١۶،١٣،٢٢،٢٣،٢۴، پل‌ها وتونل‌های بزرگ، سد‌ها و نیروگاه‌ها جاده و راه آهن،

‏ضد جاسوسی شامل دستگیری جاسوس سید کاووس امامی بر روی زمین، دستگیری عبدالشیطان ریگی در اسمان، دستگیری‏ روح الله زم در آنسوی مرز‌ها، دستگیری نازنین زاغری و.

‏‏‏از چنگ خارجی‌ها در آوردن پروژه‌های بزرگ سازندگی و بومی سازی بسیاری از امور مانند سدسازی

‏ ‏کمک در بحران‌های طبیعی بخصوص در سیل گلستان و حل بحران آب غیزانیه خوزستان

‏نقش محوری در دفاع مقدس و کار‌های بی نظیر در تاریخ جنگ‌های دنیا مانند عبور از هور و اروند‏ و فتح فاو

‏ارتقای امنیت بخصوص در چتر اطلاعاتی برای مسئولینی که درخطر جاسوسی اند، محافظت از فرودگاهها‏، دیپلمات‌های نظام، امنیت در برابر هواپیما ربایی، شناسایی و بازداشت عوامل ترور شهدای هسته‌ای و پ. ک. ک را در شمال‌غرب

‏ ایجاد محور مقاومت با تشکیل حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، جیش الوطنی سوریه، ‏ حیدریون پاکستان و فاطمیون افغانستان و. بوجود آمدن دست برتر نظامی در منطقه در برابر طرح‌های غربی‌ها، در اختیار محور مقاومت با فرماندهی ایران است.

‏کوتاه کردن دست شروران جهانی در دستگیری ملوانان انگلیسی و ‏نیرو‌های متجاوز آمریکایی، اسقاط پهباد افسانه‌ای آمریکا و‏ پهباد اسرائیلی، توقیف نفتکش انگلیسی. زدن پایگاه امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها در عراق

ختم میدانی فتنه‌های سال ۱۳۶۰، ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱

‏‏و فعالیت‌های درخشان ملی دیگر

در یک جمله می‌توان عمق سخن امام خمینی (ره) را درک نمود که: اگر سپاه نبود کشور هم نبود!

منحرفین داخلی ضد سپاه: علیرغم انبوه تلاش‌های غربی‌ها علیه ایران، ذره‌ای از اعتماد و ارادت و خوش‌بینی وی به طرف غربی کاسته نشده و همواره در تحلیل‌ها، به سمت آن طرف غش می‌کنند؛ و علیرغم انبوه تلاش‌های سپاه در ایجاد امنیت و اقتدار کشور، بازهم علیه سپاه تلاش میکنند.

تحلیل و نتیجه

تجربه سوریه و عراق و یمن و اوکراین نشان داد ایران هر طرف ماجرا باشد شکست با طرف مقابل یعنی غرب و اروپایی‌های متکبر دست از پا درازتر مجبوربه اصلاح کار خود خواهند شد، همانطور که چند سال پیش سفرایشان ایران را ترک کردند و بعد از مدتی دست از پا دراز‌تر به مرور به کشور برگشتند.

حالا نوبت ما رسیده: با خروج از ان پی تی، اخراج تمامی بازرسین آژانس هسته‌ای از کشور، شروع نصب جدیدترین نسل سانتریفیوژ‌ها و شروع غنی سازی ٩٠ درصدی، تحریم واردات کالا از اروپا، افزایش قیمت نفت، زدن آخرین میخ هم به تابوت برجام و. فشار‌های لازم را بکار بندیم.

‏‏ نکته راهبردی

امام خامنه‌ای: ما سپاه را با همان چشمی نگاه می‌کنیم که امام عزیزمان نگاه می‌کرد: به عنوان بازوی قدرتمند نظام و به عنوان گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی. ما شما را به معنای حقیقی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم؛ همیشه هم این‌گونه بوده است و من هم این‌طور فکر می‌کنم.

سخن پایانی

سپاه مقتدر‌تر خواهدشد و بزودی در تراز مقابله یک تنه با ارتش جنایتکار امریکا و اروپا خواهد بود، لذا بایستی گفت: از سپاه عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید! و به سپاه عزیز باید گفت: پرتوان‌تر مهیا باشید و با قدرت‌تر به پیش روید و کاخ ستمگران جهان را فروریزید!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها