أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۰۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در ۲۰ نقطه محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: علی‌رغم پاکسازی نقاط ریزشی با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حمید پرورشی روز چهارشنبه ۱۲ بهمن اظهار کرد: از بامداد روز دوشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه شاهد بارش برف در محور کرج- چالوس بودیم.

وی گفت: براساس هشدار هواشناسی تمام نیروهای راهداری از همان ساعت اولیه شروع بارش در آماده‌باش کامل بودند تا در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

این مسئول گفت: به دلیل شدت بارش به ویژه در محورهای کوهستانی مثل محور کرج- چالوس و جاده طالقان شاهد ریزش بهمن بودیم و به همین علت محور کرج- چالوس از دیروز بعد از ظهر مسدود شد.

پرورشی با اشاره به اینکه از زمان شروع بارش‌ها تاکنون در ۲۰ نقطه محور کرج- چالوس شاهد ریزش بهمن بودیم، گفت: در حال حاضر نقاط ریزش بهمن توسط نیروهای راهداری استان پاکسازی شده اما باتوجه به احتمال وقوع دوباره بهمن و شدت بارش‌ها در حوزه استحفاظی راهداری مازنداران با هماهنگی پلیس‌ راه و با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون راهداری البرز ابراز کرد: در این بازه زمانی در جاده طالقان نیز حدود پنج نقطه درگیر ریزش بهمن شد که بلافاصله اقدامات لازم برای پاکسازی و بازگشایی انجام و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

وی در پایان یادآورشد: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برف‌روبی، نمک‌پاشی و رفع انسداد راه‌ها با محوریت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی انجام می‌شود که طی بارش‌های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت درحال انجام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها