أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
غلامعلی حدادعادل گفت: همان‌طور که هیچ پدری فرزندان خود را -ولو اینکه یک اشتباهی هم از آن‌ها سر بزند- از خودش جدا نمی‌داند، رهبری هم همین نظر را نسبت به متهمان و محکومان حوادث اخیر داشتند.

به گزارش پایگاه 598، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره دستور عفو بسیاری از متهمان و محکومان حوادث اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب، با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه گفت: خبر عفو گسترده مقام معظم رهبری در روزهای اخیر دل همه را شاد کرد. پیشنهاد قوه قضائیه پیشنهاد خوبی بود و بهتر از آن موافقت مقام معظم رهبری با آن پیشنهاد بود.

وی با تأکید بر اینکه «رهبری پدر ملت هستند و نگاهشان نسبت به همه نگاه پدر به فرزند است» افزود: همان‌طور که هیچ پدری فرزندان خود را -ولو اینکه یک اشتباهی هم از آن‌ها سر بزند- از خودش جدا نمی‌داند و نظر محبت‌آمیز هیچ پدری از فرزند گرفته نمی‌شود، رهبری هم همین نظر را نسبت به متهمان و محکومان حوادث اخیر داشتند و آن را با این عفو گسترده -که هم شامل متهمان و هم محکومان می‌شود- نشان دادند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زمان این عفو گسترده هم دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی است که دهه وحدت و امید مردم است و قطعاً آزادی زندانیان در این ایام باعث تحکیم وحدت مردم حول محور استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی خواهد شد و نور امید را در دل‌ها روشن‌تر خواهد ساخت.

حدادعادل با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب گفت: این جنبه پدرانه رهبری نسبت به ملت در دیدار ایشان با دختران نمازگزار در جشن تکلیف آن‌ها هم مشهود بود و آن دیدار را هم باید یک جلوه‌ای از همین رابطه پدر و فرزندی بین رهبر و ملت دانست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها