يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۳۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران دعوت کرد در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.
به گزارش پایگاه 598، در پیام فراجا به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمده است:
 
یوم الله ۲۲ بهمن، سرآغاز حماسه‌ای عظیم در کتاب قطور انقلاب اسلامی ایران است، روزی که طاغوت‌های نشسته بر کاخ‌های ظلم و ستم و جور در برابر اراده یک ملت فرو ریخت و ایران اسلامیِ مقتدرِ منسجمِ شکل گرفت. این روز یادآور جانفشانی شهدای گلگون کفنی است که برای احیاء دین و برقراری نظام اسلامی از جان خود گذشتند و آزادی را به ارمغان آورند و آزادیخواهی را به یادگار گذاشتند.
 
۲۲ بهمن تداعی کننده عطر و بوی دلچسب استقلال و آزادی یک ملت است. ملتی که با هدایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) توانستند مسیر تاریک بیداد و ظلم و ستم در ایران را به فجر نور برسانند.
 
۴۴ سال از این حماسه بزرگ می‌گذرد و هر روز بر بصیرت و آگاهی ملت بزرگوار ایران افزوده شده و بی تردید هر سال بیش از گذشته قدرشناس شهدایی خواهد بود که در راه انقلاب، اسلام و پایداری این نظام مردمی از خون خود گذشتند. ملت فهیم ایران اسلامی در این سال‌ها با انواع ترفند‌های دشمنان مواجه شده و هر بار با تکیه بر رهنمود‌های حکیمانه و الهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز"مدظله العالی" و غیرت و توان خود در مقابل تمام بدخواهان و نیات شوم آنان ایستادگی کردند و امروز شاهد ایرانی مقتدر، باصلابت، منسجم و امیدوار هستیم.
 
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهدایی که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و به ثمر رساندند فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز"مدظله العالی"، ملت همیشه در صحنه و انقلابی و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت گفته و از مردم عزیز و شریف و همه کارکنان انتظامی کشور صمیمانه دعوت به عمل می‌آورد با حضور پرنشاط و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقش خود را در حفظ دستاورد‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ایفا کنند و دهان یاوه گویان را با مشت‌های آهنین خود فرو ریزند که بی شک این حضور خالصانه خط بطلانی خواهد بود بر تمامی توطئه‌ها و هجمه‌هایی که جوانان غیور ایران اسلامی را هدف قرار داده است.
 
این فرماندهی اعلام می‌دارد در سایه رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت، چون گذشته برای حفظ عزت و سربلندی، امنیت و آرامش و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان در میدان عمل بوده و پرقدرت از قبل اجازه نخواهد داد هیچ گونه خدشه‌ای به عظمت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها