أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۵۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
دادستان تهران گفت: اگر افرادی به هر دلیلی به قصد ضربه زدن به امنیت محلات، اقدامی کنند پس از بازداشت با انها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه: علی صالحی دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با انتشار تصاویری از تجمات کوچک و بسیار محدود در برخی از نقاط تهران، اظهار کرد: حماسه پرشکوه و پرمعنای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کرد که ملت به انقلاب اسلامی وفادار هستند و نسبت به آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا تعصب دارند

وی افزود: خوشبختانه تا کنون در مورد تحرکات افرادی که پس از حضور عظیم ملت و عفو رهبر انقلاب به دنبال خدشه به امنیت عمومی جامعه و ایجاد حاشیه، هستند مورد قابل توجه و جدی مشاهده نشده است.

دادستان تهران تأیید کرد: با توجه به اینکه اخیراً پرونده تعداد قابل توجهی از جوانان و افرادی که به هر دلیلی تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند چه در مرحله دادگاه و چه در مرحله دادسرا با استفاده از عفو مقام معظم رهبری مختومه شده است و با عنایت به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که پیام روشنی برای ضد انقلاب و معاندین داشت، اگر افرادی همچنان به قصد ضربه زدن به امنیت عمومی مردم اقدام کنند و آرامش مردم و شهر را بر هم بزنند با انها برخورد بازدارند صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهند شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها