يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۵۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مدیربرنامه‌های بازیکن غنایی، از جان‌باختن او در زمین‌لرزه ترکیه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، مدیربرنامه‌های «کریستین آتسو» مهاجم غنایی تیم فوتبال «هاتای اسپور» از جان‌باختن موکلش در زمین‌لرزه ترکیه خبر داد.

آتسو از ۱۳ روز پیش که زمین‌لرزه ترکیه به وقوع پیوست در زیر آوار مانده بود و هر از چندگاهی اخبار ضدونقیضی از نجات او منتشر شد.

امروز (شنبه) اما رسانه‌های ترکیه به نقل از مدیر برنامه‌های این مهاجم غنایی خبر دادند، جسد بی‌جان او از زیر آوار خارج شده است.

آتسو ۳۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری چلسی، نیوکاسل و اورتون را در کارنامه داشت. او همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۱۵ انتخاب شده بود.

تایید خبر تلخ؛ جسد ستاره سابق چلسی پیدا شد

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها