کد خبر: ۵۲۱۶۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
فرار به آمریکا؛
بعد از کوچ اجباری فرقه رجوی از عراق به آلبانی،کوچ سعودی اینترنشنال از لندن به واشنگتن را میتوان دومین کوچِ تحمیلی حکومت ایران به کسانی که ذیلِ عنوان تروریست ثبت‌شان کرده دانست.

سعودی اینترنشنال اعلام کرد به دلیل نداشتن امنیت به واشنگتن نقل مکان می‌کند/ اخراج از لندن آغاز اخراج از آنتن است!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شبکه سعودی «ایران‌اینترنشنال» روز شنبه با انتشار خبری در تارنمای خود ادعا کرد برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و همکاران خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشنگتن‌ منتقل کرد. به گزارش ایرنا «ایران‌اینترنشنال» مدعی شد: «این تصمیم در پی دریافت هشدارهایی انجام شد که پلیس متروپولیتن لندن، درباره وجود تهدیدهای جدی و فوری نسبت به امنیت روزنامه‌نگاران ایرانی شاغل در این رسانه، به مدیران ایران‌اینترنشنال منتقل کرده است».

اخراج از لندن آغاز اخراج از آنتن است!

انتقال پخش برنامه‌های اینترنشنال از لندن به واشنگتن را باید در علتی دیگر غیر از آنچه خودشان اعلام کرده‌اند، جست‌و‌جو کرد. لندن اگر جای ناامنی بود، این حجم از اپوزیسیون و تروریست‌های قدیمی را در خود جا و امنیت نمی‌داد. چند علت محتمل می‌توان برای این جابه‌جایی برشمرد؛ اول آنکه نوعی رقابت بین اینترنشنال با بی بی‌سی که ارگان رسمی وزارت‌خارجه انگلیس است، به وجود آمده بود و به نظر می‌رسد همان افشاگری رعنارحیم‌پور علیه اینترنشنال که از دستور سعودی به آنان برای مصاحبه با رهبران تجزیه‌طلب در ایران خبر داده بود، نوعی تضعیف رقیب در پوشش لورفتن یک مکالمه تلفنی بود.

روایت نورنیوز از اجرایی شدن طرح عملیاتی برای تشدید فشار به جمهوری اسلامی ایران:

سه‌شنبه گذشته، «نورنیوز» در خبری اختصاصی از طرح مخفی دولت بریتانیا برای متهم‌سازی ایران به اقدامات تروریستی علیه عناصر ضدانقلاب مقیم انگلیس پرده برداشت.

در این خبر آمده بود؛ دولت انگلیس در چارچوب اجرای طرحی مخفی، به‌دنبال زمینه‌سازی برای متهم‌ کردن ایران به دست داشتن در حوادثی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضدانقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

امروز اما تنها چند روز پس از افشای این طرح مخفیانه لندن، شبکه تروریستی سعودی‌-لندنی اینترنشنال در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و همکاران خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرد!

این اقدام اینترنشنال دقیقا حرکت در مسیر سناریویی است که «نورنیوز» بدان اشاره کرده بود و نشان از اجرایی‌سازی عملیاتی جدید برای تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران دارد.

 
 
سعودی اینترنشنال اعلام کرد به دلیل نداشتن امنیت به واشنگتن نقل مکان می‌کند/
تحلیل یک فعال رسانه‌ای از انتقال شبکه اینترنشنال از لندن به واشنگتن
 
کاربری هم در توییتر نوشت: بعد از کوچ اجباری فرقه رجوی از عراق به آلبانی،کوچ سعودی اینترنشنال از لندن به واشنگتن را میتوان دومین کوچِ تحمیلی حکومت ایران به کسانی که ذیلِ عنوان تروریست ثبت‌شان کرده دانست قراربود رژیم را فراری دهند اما اراده ای ازخود ندارند وحکومت وقتی تصمیم بگیرد آنجایی که میگوید باید بروند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها