أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۹۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
مدیریت در قم به دلیل جایگاه خاصی که این استان در کشور دارد، به مراتب از دیگر استان‌ها دشوارتر است؛ با این حال مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان قم با تدبیر و همت کم‌نظیر خود توانستند مصرف گاز در استان قم را به خوبی مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل وروانی‌فراهانی مدیر دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران صبح سه‌شنبه در جلسه کمیته راهبردی بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران که در سالن شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد با اشاره به ناترازی جریان گاز در زمستان امسال، اظهار کرد: مدیریت در قم به دلیل جایگاه خاصی که این استان در کشور دارد، به مراتب از دیگر استان‌ها دشوارتر است؛ با این حال مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان قم با تدبیر و همت کم‌نظیر خود توانستند مصرف گاز در استان قم را به خوبی مدیریت کنند.

ناترازی جریان گاز؛ بلای این روزهای کشور

وی با بیان این که شرکت گاز استان قم به عنوان مجری پایلوت طرح‌های ارزیابی مدیریت ریسک در میان شرکت‌های گاز استانی انتخاب شده است، تصریح کرد: رویکرد مهندس خوش‌لهجه و تیم‌شان کلان‌نگر است و می‌تواند دیگر استان‌ها را با خود همراه کند؛ به همین خاطر جا دارد که از ایشان بابت این قبول زحمت تشکر کرد و بنده نیز اطمینان خاطر دارم که این پایلوت، خروجی مناسبی خواهد داشت.

وروانی‌فراهانی در ادامه اظهارات خود، با بیان این که بر اساس سیاست‌های نادرست اعمال شده در سال‌های اخیر، بازرسی فنی در مسیر مناسبی حرکت نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: در این سال‌ها پشتیبانی از بازرسی فنی‌ شرکت تابعه صورت نمی‌گرفت که این موضوع باعث شده است وظایف جا مانده بسیاری روی دست ستاد گذاشته شود.

وی ایجاد مدیریت دارایی‌های فیزیکی را یکی از تدابیر اجرا شده توسط دکتر چگنی معاون محترم وزیر نفت عنوان کرد و در این خصوص گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، ایجاد نمودار سازمانی جدید و افزوده شدن کارکنان مجرب در ستاد شرکت ملی گاز ایران، توانستیم جایگاه اصلی بازرسی فنی _که وظیفه آن حمایت و پشتیبانی از تولید، انتقال و گازرسانی است_ را احیا کنیم و این زنجیره را به شرکت‌های تابعه گسترش دهیم.

 
* علی شعبانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها