يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۹۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از 37 شعبه موفق بانک سپه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این همایش همه ساله به همت موسسه عالی آموزش بانک مرکزی با هدف انتقال تجارب و مهارت‌های علمی روسای موفق شعب شبکه بانکی و به منظور قدردانی و تکریم از آنان به‌عنوان ارزشمندترین دارایی بانک ها برگزار می شود.
ارتقای دانش حرفه‌ای رؤسای موفق شعب، تقویت مهارت‌‌های مورد نیاز و بحث و تبادل‌نظر میان رؤسای شعب، از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین دوره گردهمایی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها