کد خبر: ۵۲۲۳۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل استقلال در واکنش به اتفاقات این مسابقه دو بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم‌های استقلال و گل‌گهر از ساعت 16:45 روز گذشته (دوشنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک استقلال در ثانیه های پایانی به پایان رسید.

در پایان این مسابقه باشگاه گل‌گهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به خودتان شک کنید! واقعاً همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟

در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یکی بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.

اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی‌های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه

بس کنید...»

بیانیه دوباره باشگاه گل‌گهر/ شاهکار داوری اینجا بود! + عکس و فیلم
باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد: «قبل از گل اول استقلال داور مسابقه در نزدیکی صحنه به صورت عجیب و مشخصی خطا روی استنلی را اعلام نمی‌کند تا حمله استقلال به گل تبدیل شود.



 


کمک داور ویدئویی هم این فوتبال را درست نمی‌کند؛ اصل ماجرا چیز دیگری است. اشتباه ما این بود که فصل گذشته و بعد از آن اتفاقات این رقابت را به رسمیت شمردیم.»

همچنین این باشگاه اعلام کرد: « در پی اشتباهات فاحش موعود بنیادی‌فر داور مسابقه عصر امروز گل‌گهر و استقلال که سبب شد، گل‌گهر بازی برده تا دقیقه 90 را با باخت عوض کند، این باشگاه مراتب اعتراض و شکایت خود بابت اتفاقات داوری امروز را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسما اعلام کرد.»

در ادامه بیانیه این باشگاه آمده است: «خطاب به کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال در پی ابلاغیه فوری برای مربی و یکی از بازیکنان گل‌گهر:  موضع شما در مقابل فحاشی ناموسی هواداران استقلال به مربی گل‌گهر چیست؟ 

فدراسیون فوتبال در ابلاغیه فوری مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر و سیدمحمد حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر را به کمیته انضباطی جهت ارسال دفاعیات فراخوانده است. حال پرسش باشگاه گل‌گهر از فدراسیون محترم فوتبال و کمیته محترم انضباطی این است که آیا برای فحاشی ناموسی پانزده هزار هوادار باشگاه استقلال علیه سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر نیز با چنین فوریتی ابلاغیه صادر کرده‌اند یا خیر؟

توقع باشگاه گل‌گهر از کمیته محترم انضباطی این است که با رعایت عدالت و با همین فوریت، نسبت به بی‌حرمتی و فحاشی عده‌ای تماشاگرنما با قاطعیت موضع بگیرد، چرا که چنین رفتارهایی قطعا زیبنده فضای ورزشی و فوتبال کشور نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها