يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۳۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
میراحمدی:
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر در مدارس گفت: تعدادی در این رابطه در پنج استان شناسایی و بازداشت شدند و به محض تکمیل اطلاعات نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سید مجید میر احمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر در مدارس گفت: وزیر کشور پس از ابلاغ ریاست جمهوری به صورت تمام وقت با همکاری وزارتخانه های و دستگاه‌های ذی ربط مسائل را دنبال می‌کنند.

وی افزود:‌ بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند وبه محض اینکه اطلاعاتشان کامل‌تر شد و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

میراحمدی با بیان اینکه البته مواردی هم که جنبه غیر معاندانه داشتند نیز ارشاد شدند، تصریح کرد: با حفظ آرامش ان‌شاءالله این مسئله هم مدیریت خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: دشمنان درصدد هراس افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور هستند و موضوع را بسیار بزرگتر از آنچه که هست منعکس می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها