أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۲۴۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تپش قلب تجاری شهر؛
مدیر مجتمع تجاری امین از آغاز راه‌اندازی این مجتمع تجاری با اولویت‌بندی صورت گرفته در چهار طبقه از مجموعه این مجتمع خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علی موحدی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای راه‌اندازی مجتمع تجاری امین اظهارکرد: پس از پیگیری‌های انجام شده، عملیات مقاوم‌سازی پروژه از سال ۹۲ آغاز شد و در سال ۹۵ به اتمام رسید و پس از آن عملیات اجرایی پروژه با قوت دنبال شد.
وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی صورت گرفته برای راه‌اندازی این مجتمع، در حال حاضر طبقات هم کف پایین و هم کف بالا به اتمام رسیده‌اند، بیان کرد: طبقات منفی یک و منفی دو نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر اولویت مدیریت، راه‌اندازی این چهار طبقه از مجتمع است.
مدیر مجتمع تجاری امین با بیان اینکه طبقات مثبت یک و مثبت دو بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اضافه کرد: از ۶۸۰ واحد این مجتمع تجاری، ۴۸۰ واحد آماده تحویل شده‌اند.
وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص این پروژه بیان کرد: سازمان نظام مهندسی در بخشی از روند عملیات اجرایی ورود کرده و به خاطر مسائل فنی عملیات اجرایی را متوقف کرد البته در افکار عمومی اینگونه مطرح شد که به خاطر شکایت مردم روند عملیات اجرایی متوقف شده در صورتی که چنین مسئله‌ای صحت نداشت و پس از رفع ایرادات فنی، عملیات اجرایی با قوت دنبال شد.
موحدی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که پس از راه‌اندازی فاز نخست، ۲۰۰ واحد باقی مانده نیز به اتمام رسیده و واگذار شود، بیان کرد: بدون شک در آینده‌ای نزدیک این مجتمع تجاری به یکی از مراکز مهم تجاری شهر قم تبدیل شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، پذیرای بخش اعظمی از مردم و زائران شهر مقدس خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها